לקראת חזרת פ.ס.ז' לאימונים: ניימאר שב לצרפת

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

כוכב האלופה הטרייה, שעזב לברזיל עם התפרצות נגיף קורונה לפני כשלושה חודשים, נחת בעיר האורות ויצטרף להכנות הקבוצה לרבע גמר ליגת האלופות החל מה-22.6. לאונרדו אישר: קבאני וסילבה יעזבו בתום העונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קצת יותר משבוע לפני שפריז סן ז'רמן תחזור לאימונים ותחל בהכנות למשחקי ליגת האלופות שצפויים להיערך בחודש אוגוסט, היום (שבת) דווח כי הכוכב הגדול של הקבוצה שזכתה רשמית באליפות בעקבות ביטול הליגה הצרפתית, ניימאר, חזר לעיר אחרי חודשים ארוכים בהם שהה בברזיל.

לפי העיתון "לה פריזיאן", ניימאר נחת הבוקר בעיר האורות אחרי קרוב לשלושה חודשים מאז עזב בעקבות התפרצות נגיף קורונה ושהה בביתו הפרטי במנגרטיבה וכמובן שיצטרף לאימוני אלופת צרפת הטרייה ב-22 ביוני. עוד נטען כי שאר הזרים של הקבוצה הנמצאים מחוץ למדינה, בהם השוער קיילור נבאס (קוסטה ריקה), אדינסון קבאני (אורוגוואי) וטיאגו סילבה (ברזיל) ישובו עד יום שלישי הקרוב.

ניימאר ושאר שחקני פריז סן ז'רמן לא יצטרכו להיכנס לבידוד במשך שבועיים מכיוון ששבו למדינה לפני ה-15.6, התאריך שקבעה ממשלת צרפת שבו ייפתחו גבולותיה בתנאי שתחול חובת בידוד על כל הנכנסים למדינה. ככל הידוע, עוד השבוע (17.6) תודיע אופ"א רשמית על חידוש ליגת האלופות בחודש אוגוסט, תחרות שתיערך ככל הנראה משמינית הגמר ועד הגמר בליסבון בשיטת נוק-אאוט.

פ.ס.ז', כידוע, היא אחת הקבוצות שכבר הבטיחה את מקומה בשלב שמונה האחרונות אחרי שהכניעה בביתה הריק 0:2 את דורטמונד ומחקה את ה-2:1 בגרמניה שלושה שבועות קודם לכן. על פי הפרסומים, פ.ס.ז' תיכנס למעגל המשחקים ב-11/12 באוגוסט, אז ייערכו רבעי הגמר, חצאי הגמר ייערכו על פי המסתמן ב-18/19 באותו חודש והגמר ב-23.8.2020.


UEFA – Handout/UEFA via Getty Images

בנושא אחר, על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, המנהל המקצועי לאונרדו אישר סופית בפניו כי אדינסון קבאני וטיאגו סילבה יעזבו את הקבוצה מעיר האורות בתום העונה הנוכחית. כמובן שלא מדובר בהפתעה מרעישה, שכן החלוץ האורוגוואי איבד את מקומו בהרכב וכבר תקופה ששמו מקושר למספר מועדונים, בעוד בנוגע לבלם הברזילאי פורסם לאחרונה כי לאונרדו הבהיר לו שאינו בתכניות של פ.ס.ז' לעתיד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי