נשיא אתלטיקו חשף: אובלק האריך חוזה למקרה שלא ידעתם

אובלק. הבאנקר של דייגו
אובלק. הבאנקר של דייגו | צילום: Gettyimages

סרסו דחה את השמועות על התעניינות של הקבוצות הגדולות באירופה בשוער. על גריזמן: "הדבר היחיד שהוא יכול לחתום עליו זה שהוא ינסה להבקיע 3-4 שערים לרשת של ברצלונה". מויה יעבור לסוסיאדד

(גודל טקסט)
נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו התראיין היום (שלישי) לרדיו מארקה וכיבה את כל התקוות של הקבוצות הגדולות בנוגע ליאן אובלק. "למקרה שלא ידעתם, אובלק האריך את החוזה". על השמועות שאנטואן גריזמן סגור בברצלונה הוסיף: "הדבר היחיד שגריזמן יכול לחתום עליו זה שהוא ינסה להבקיע 3-4 שערים לרשת של ברצלונה (השתיים ייפגשו ביום ראשון)". על עתידו של פרננדו טורס: "טורס ישחק בעונה הבאה היכן שירצה. הוא אישיות נהדרת ואני שמח שהוא נמצא איתנו".





בנוסף, בספרד מדווחים שהשוער המחליף מיגל אנחל מויה סיכם לשנתיים וחצי בריאל סוסיאדד ויעבור באופן מיידי לאחר שהתקבל אישור מההתאחדות הספרדית לבצע רכש בעקבות עזיבתו של איניגו מרטינס.


 
לסיפור העברתם של יאניק קראסקו וניקולאס גאיטן, שחקני אתלטיקו מדריד, לוונדה דליאן הסינית, יש ניחוח ישראלי. חברת "וונדה" הסינית שתמכה באתלטיקו מדריד מכרה את המניות שלה לעידן עופר איש העסקים הישראלי והחליטה להתרכז בהשקעה בכדורגל הסיני המקומי.


היא רכשה את דליאן איפנג והעבירה אליה את קראסקו וגאיטן שני שחקני אתלטיקו מדריד וכן את הבלם הפורטוגלי חוסה פונטה ששיחק העונה בווסטהאם ולפני כן שמונה עונות בסאות'המפטון.


הסיפור הביזארי בכל הפרשה הוא שכל הרכש הזה התבצע שישה ימים לפני פתיחת הליגה ביום שישי. עד אז דליאן שחזרה לליגה הראשונה לא רכשה זרים כמעט והיתה הקבוצה היחידה שקיימה מחנה אימונים בסין ומינתה מאמן סיני, מה לי, בעידוד הממשלה הסינית.


יאן אובלק. נשאר באתלטיקו (AFP)
יאן אובלק. נשאר באתלטיקו (AFP)


קראסקו נחשב עד לפני זמן קצר לאחד השחקנים המוכשרים באירופה עם עתיד גדול, אבל הוא טוען שהסיכויים שלו לשחק במונדיאל עם נבחרת בלגיה לא ייפגעו בגלל מעברו והוא כבר קיבל את ברכת הדרך מאקסל ויטסל שמשחק אף הוא בסין וצייץ לו "ברוך הבא". 



Welcome to China @CarrascoY21 ✊ & @nicogaitan
Bienvenue en Chine! pic.twitter.com/wzhAWaK89j

— Axel Witsel (@axelwitsel28) 26 בפברואר 2018


קראסקו נרכש כנראה ב-30 מיליון יורו ואילו ניקולאס גאיטן ב-18 מיליון יורו והבלגי אמר: "לא ויתרתי על החלום לשחק במונדיאל. הייתי בסין לכמה ימים וראיתי שיש להם מתקני אימון מצוינים ואקסל ויטסל עבר לשם והוא עדיין בנבחרת. הכדורגל בסין בכיוון עליה גדול. גם לנבחרת ברזיל יש נציגים בליגה הזאת. אני מאמין שהמאמן יעקוב אחרי גם בסין. אעשה את כל המאמצים להראות למאמן בלגיה, רוברטו מרטינס, שאני מוכן לשחק במונדיאל".

 

לדברי קראסקו הליגה בסין פורחת. תנאי העבודה מצוינים, המתקנים חדישים. הפרויקט של דליאן מעניין אותי. יחד עם האלק, אסקיאל לאבצי והמאמן פאביו קאפלו אני בטוח שכולנו נתרום לקידום הכדורגל בסין", אמר. ברצלונה וצ'לסי רצו בעבר את קראסקו הארגנטיני שנחשב לכישרון גדול למרות שלא הצליח להשתלב באתלטיקו.


במקביל, מי שהבטיח את עתידו בסין הוא חברו של ערן זהבי בגוואנגז'ו R&F, רנאטיניו, שחתם על חוזה לשלוש שנים. הברזילאי שכבש 26 שערים ב-66 משחקים יקווה להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם הכוכב הישראלי. רנאטיניו שגובהו רק 1.68 הצטרף לגוונאגז'ו באמצע 2015 ומאז כבש 26 שערים ב-66 משחקים ובישל 11 שערים. הקבוצה מאמינה שבעונה הקרובה יהיה לו אפילו תפקיד חשוב יותר מבעבר בחלק ההתקפי. במועדון אומרים שהשילוב שלו עם זהבי מושלם ולכן היה חשוב להבטיח את הישארותו. 




רנאטיניו. ימשיך את השת"פ עם זהבי בהתקפת R&F (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי