צפו: גוואנגז'ו ר.פ וזהבי הושפלו 5:1 בגביע הסיני לבייגי'ן גואן

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

קבוצתו של הישראלי בתצוגת נפל במשחק הראשון בשלב חצי הגמר של המפעל מול הקבוצה מהבירה. צמדים של בקמבו (91 ,9), ויירה (56 ,48) ושער של צ'אנג (82) השיגו למארחת מקדמה אדירה לגומלין, לו לין השווה זמנית (25)

(גודל טקסט)
מאז הגיע ערן זהבי לסין בקיץ 2016, הוא הרגיל את צופי הליגה ואוהדיו שהוא בדרך כלל השחקן המצטיין במגרש, או לפחות אחד הדומיננטים. היום (רביעי) הדברים פחות הלכו לו כשקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ הובסה 5:1 על ידי בייגי'ן גואן, מוליכת הליגה המקומית, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב חצי הגמר הגביע הסיני.


מי שגנב לישראלי את ההצגה הוא ג'ונתן ויירה הספרדי, שפשוט להט היום על הדשא באיצטדיון "הפועלים" בעיר הבירה הסינית. את המופע הפרטי שלו הוא התחיל בדקה התשיעית שהקפיץ כדור פשוט גאוני מעל כל הגנת גוואנגז'ו שקפאה במקומה, מי שניצל זאת הוא מלך השערים של הקבוצה, סדריק בקמבו הקונגלוזי, שדחק מקרוב. גוואנגז'ו עוד הספיקה להשוות מרגלי לו לין בדקה ה-25 אחרי עוד בישול נהדר, הפעם של צ'אנג פיי-יה באגף שמאל.


בפתיחת המחצית השנייה, ויירה המשיך להבריק שבדקה ה-48 הוא תרגם בעיטה חופשית נהדרת ליתרון שני במשחק וכעבור שבע דקות נוספות השלים צמד אישי ואת השלישי של קבוצתו מבעיטה מתוך הרחבה. שמונה דקות לסיום, צ'אנג כבש את הרביעי מטעות גדולה של השוער האורח ובתוספת הזמן בקמבו נעץ את החמישי בהתקפה מתפרצת, השלים צמד משלו ושלח את ערן זהבי וקבוצתו חזרה הבייתה עם סיכוי קלוש להעפיל לגמר. הגומלין בגוואנגז'ו, בו קבוצתו של הישראלי תנסה לחולל נס, ב26.9



סטויקוביץ' (הליגה הסינית)


מהלך המשחק:
דקה 14, 0:1 ל- בייג'ין גואן: סדריק בקמבו, חלוצה הנהדר של גואן, ניצל כדור עומק פשוט גאוני של ג'ונתן ויירה מעל כל הגנת גוואנגז'ו , והעלה את קבוצתו ליתרון.


יופי של התקפה של קבוצת ההתפקה הטובה בליגה, 1-0 לבקאמבו וגואואן pic.twitter.com/zClWd3weqz

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 22, 2018
 

דקה 25, גוואנגז'ו משווה ל-1:1: 
צ'אנג פיי-יה עשה כרצונו באגף, עבר שני שחקני הגנה של גואן והעביר רוחב ללו לין שהפציץ לרשת העליונה וקבע שיוויון


יופי של שוויון של לו לין הותיק, שמנצל את ההגנה החסרה של הירוקים, בישול נהדר של צ'אנג פיי-יה
1-1 בגונג-טי pic.twitter.com/D0OyN5BH5c

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 22, 2018


דקה 48, בייג'ין עולה ל-1:2:  מבשל השער הראשון ג'ונתן ויירה, שחרר בעיטה חופשית אדירה שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה והחזיר את היתרון למארחים.


וויירה המצויין מחזיר את היתרון בבעיטה חופשית לירוקים, שמידט חוגג pic.twitter.com/WEwYAKduMJ

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 22, 2018


דקה 56, בייג'ין עולה ל-1:3: ויירה ממשיך ללהוט על הדשא ונועץ את השני שלו תוך שבע דקות אחרי בעיטה מהרחבה.


דקה 82, ביג'יין עולה ל-1:4: צ'אנג קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, בעט לא חזק מדי למרכז השער אך השוער האורח לא הצליח לעצור.


דקה 91, ביג'יין עולה ל- 1:5: זו כבר השפלה. בקמבו יוצא למתפרצת ונועץ את החמישי ברשת של גוואגז'ו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי