פאולו סוזה הובס על ידי ג'ורדי קרויף ופוטר מקוואנג'יאן

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

מי שאימן בעבר את מכבי תל אביב, הובא דאז על ידי ההולנדי שמאמן כעת את ליפאן שהביסה 0:3 את הפורטוגלי במחזור האחרון, שילם את המחיר על ההידרדרות למרחק של חמש נקודות מהקו האדום וסיים את תפקידו

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף היה מי שהביא ארצה את פאולו סוזה לישראל בעונת 2013/14. אוסקר גרסיה נפרד ממכבי תל אביב עם אליפות, הפורטוגלי הונחת במקומו ובעונה אחת שבילה בארצנו השאיר חותם בלתי רגיל כשמאמנים רבים הודו כי חיקו את שיטותיו. כאלוף ישראל, אחרי שכשחקן זכה בתארים כמו אלוף אירופה, הוא המשיך לבאזל, עבר לפיורנטינה ולפני כמעט שנה התגלגל לסין וחתם בטיאנג'ין קוואנג'יאן. ומי היה האחרון לנצח אותו ולגרום הלילה (בין רביעי לחמישי) לפיטוריו? נכון, ג'ורדי קרויף.

אמנם תחת סוזה הצליחה טיאנג'ין להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות של אסיה, אולם לאחר עזיבתם של אקסל ויטסל לדורטמונד ואנטוני מודסט הידרדרה בליגה עד למקום ה-13 כשלזכותה 27 נקודות בלבד מ-24 משחקים, רחוקה חמש הפרש בלבד מהקו האדום. במחזור האחרון היא הובסה 3:0 על ידי צ'ונגצ'ינג ליפאן של קרויף, שבזכות הניצחון עלתה מעל לקו האדום ובסך הכל הנחילה לסוזה ולקבוצתו הפסד שלישי רצוף מבלי שהם הבקיעו פעם אחת במשחקים אלה.

סוזה כאמור הגיע לסין בנובמבר 2017 והוא מסיים את תפקידו שישה מחזורים לפני תום העונה. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד מוביל לאמן את רומא אם אוזביו די פרנצ'סקו יפוטר, אולם מאז התייצב מעמדו של מאמן הג'אלורוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי