צפו בתקציר: סבע פתח, זהבי כבש. גוואנגז'ו נפרדה בתיקו 2:2 עם ליפאן

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הרכש מהפועל באר שבע שיחק 88 דקות במדי קבוצתו החדשה והיה מעורב בשער ראשון, החלוץ בן ה-31 הפך זמנית את התוצאה בדקה ה-73, אך פרננדיניו הבקיע שער דרמטי בדקה ה-90 לקבוצה של ג'ורדי קרויף וקבע חלוקת נקודות

(גודל טקסט)
גוואנגז'ו שיחקה הבוקר (שבת) את משחקה הראשון העונה בליגה הסינית ונפרדה בתיקו 2:2 עם צ'ונגצ'ינג ליפאן בחוץ. אך את מרב תשומת הלב תפס כמובן דיא סבע, שערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה ושיתף פעולה לראשונה על ערן זהבי בליגה המקומית.


זהבי לעומת סבע שהוחלף בדקה ה-88, כבש את שערו הראשון בעונתו הרביעית בסין, אך זה לא הספיק לקבוצתו לקחת שלוש נקודות מקבוצתו של ג'ורדי קרויף עקב ספיגה דרמטית בדקה ה-90.


גוואנגז'ו פתחה את המשחק טוב יותר וכמעט עלתה ליתרון אחרי 20 דקות אחרי מצב כפול של סבע וזהבי שנגמר בהחמצה גדולה של האחרון, אך דווקא צ'ונגצ'ינג ליפאן עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כאשר שחקן הגנה של גוואנגז'ו נגע בידו מכדור רוחב של פרננדיניו ואלאן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-25.


⚽Round 1⚽
Mar 2, 15:30,
Chongqing Siwei Guangzhou R&F#GuangzhouRFFC#CSL#广州富力#重庆斯威pic.twitter.com/4AZM6mykcg

— Guangzhou R&F FC (@GuangzhouRFFC) March 1, 2019


גוואנגז'ו מצאה את השוויון בדקה ה-56, אחרי ניסיון בעיטה במרכז הרחבה של דיא סבע שהדף לא טוב על ידי השוער ויה צ'וגואיי דייק מקורב. בדקה ה-73 הגיע המהפך ושערו הראשון של זהבי העונה שעלה לנגיחה שפגעה למשקוף ונכנסה פנימה.



כשהיה נראה שקבוצתם של צמד הישראלים בדרך לשלוש נקודות העונה, ליפאן הגביהה כדור לפרננדיניו שנגח חלש ופגע בדרך בשחקן הגנה של גוואנגז'ו, אך השוער לא היה ערני והכדור נכנס לרשת. מיד אחרי השער השופט שרק לסיום וקבע חלוקת נקודות מאכזבת עבור האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי