צפו בתקציר: זהבי לא כבש, גוואנגז'ו R&F הפסידה 2:0 בדרבי

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

שני הישראלים שותפו 90 דקות, אך לא מלך השערים ולא דיא סבע הצליחו לכבוש וקבוצתם עדיין ללא ניצחון. טליסקה כבש צמד למארחת (13, 61) והשאיר אותה במאזן מושלם

(גודל טקסט)
בשבעה משחקים ברצף בהם שותף מאז נובמבר, בנבחרת, בליגה או בידידות, ערן זהבי כבש לפחות שער אחד. היום (שבת) נעצר הרצף החיובי הזה בהפסד של גוונאגז'ו ר.פ. 2:0 בדרבי לגוואנגז'ו אנברגרנדה.


גם זהבי, שעדיין מוביל את טבלת הכובשים עם ארבעה שערים, וגם דיא סבע שהודח מהסגל בשבוע שעבר, פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות, אך שיתוף הפעולה שלהם לא הניב שערים. אפשר להאשים בכך את סטויקוביץ', שהציב את סבע מעט מאחור ולא היכן שהוא רגיל לשחק, אבל בסופו של דבר זה משאיר את התוצאה בעינה – אחרי ארבעה מחזורים, ל-R&F עדיין אין ניצחון והיא צריכה להתעורר בקרוב על מנת לא לשקוע בתחתית כבר בתחילת העונה.


זה גם הדרבי הראשון מאז הגיע זהבי לסין בו הוא לא מוצא את הרשת. בכל אחד מתשעת המשחקים בין שתי הקבוצות, בליגה ובגביע, הוא כבש לפחות שער אחד. היום הרצף הזה נעצר.


⚽Round 4⚽ #GuangzhouDerby
Apr. 6th, 19:35
王牌王牌#GuangzhouRFFC#guangzhouevergrandefc#CSLpic.twitter.com/sxYzfRKIAP

— Guangzhou R&F FC (@GuangzhouRFFC) April 5, 2019


מהלך המשחק
המארחת פתחה את המשחק בסערה. ערן זהבי וחבריו לא הצליחו לצאת מהמגננה ולאחר שתי החמצות, טליסקה שלח פצצה ברגל שמאל והעלה את המארחת ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-13. אברגראנדה הוסיפה לשלוט וסיכנה את שער האורחת יותר מפעם אחת, כאשר בצד השני לא הצליחו חבריו של זהבי להעביר אליו את הכדור. הניסיון הראשון של R&F הגיע רק בדקה ה-40 עם בעיטה שטוחה מרחוק של גואי, אך השוער המקומי הגיב טוב.


למחצית השנייה R&F עלתה נחושה יותר ותוקפנית יותר, אך למרות שהחזיקה בכדור וניסתה לייצר מצבים לא הצליחה לחדור לרחבה. טליסקה ניצל זאת בדקה ה-61 ומחוץ לרחבה שלח טיל וכבש פעם נוספת, קובע 0:2 לאברגראנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי