צפו בתקציר: שלושער אדיר לזהבי, גוואנגז'ו ר.פ חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את שנזן

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הישראלי הוביל את קבוצתו לניצחון שני העונה עם שלושה שערים (37, 45, 90) שהפכו את התוצאה, פרסיאדו כבש ראשון (17). דמבלה הוצב בהרכב על חשבונו של סבע שנותר מחוץ לסגל. המארחת עלתה זמנית למקום השביעי

(גודל טקסט)
לאחר התבוסה 5:1 נגד סונינג, גוואנגז'ו ר.פ. קיוותה הערב (שישי) לצאת לדרך חדשה במשחק הביתי נגד העולה החדשה שנזן כשבסיומו השיגה האורחת את ניצחונה השני העונה עם 1:3 שעליו חתום רק בנאדם אחד – ערן זהבי שכבש שלושער אדיר שהעלו אותו לראש טבלת כובשי השערים בליגה עם שמונה כיבושים ובמקביל עזר לקבוצתו לטפס זמנית למקום השביעי. דיא סבע נותר מחוץ לסגל.


זה החל רע עבור האורחת כאשר ספגה לאחר 17 דקות כאשר ז'ו פנגצ'או העביר כדור חכם ל הארולד פרסיאדו שחדר לרחבה וכבש באלגנטיות לפינה השמאלית. זהבי התעורר בדקה ה-37 והשווה ל-1:1 עם שערו היפה ביותר שלו עד כה העונה כאשר שחרר כדור מדויק מחוץ לרחבה שפגש את חיבורי הקורות.


בדקה האחרונה של המחצית המהפך הושלם, הישראלי קיבל כדור ברחבה צ'ן ז'יהז'או והחלוץ הנפלא בעט כדור חד לפינה השמאלית שהוריד את קבוצתו עם יתרון חשוב. זהבי רצה את השלושער אותו השיג בדקה ה-90 לאחר סלאלום אדיר באגף השמאלי שהסתיים עם בעיטה לפינה הרחוקה שלמעשה סגרה את הסיפור.




השער הראשון של ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)


מהלך המשחק
שנזן פתחה את המשחק טוב יותר והצליחה להכניע את גוואנגז'ו בדקה ה-17, לאחר מסירה מצוינת של ז'ו פנגצ'או שמצא את החלוץ הארולד פרסיאדו שבעט כדור שטוח לפינה הימנית שפגע בקורה ונכנס פנימה, 0:1 לשנזן.


כעבור 20 דקות גוואגנז'ו כבשה את שער השוויון על ידי מי אם לא ערן זהבי ששב לפסגת טבלת כובשי השערים עם כיבוש שישי, לאחר בעיטה מושלמת מחוץ לרחבה שננעצה בחיבורי הקורות של שערה של שנזן, 1:1. בדקה האחרונה של המחצית צ'ן ז'יהז'או השאיר כדור ברחבה לערן זהבי שהשלים צמד עם כדור חזק לפינה השמאלית וקבע מהפך אדיר תוך שמונה דקות, 1:2 לגוואנגז'ו.


בדקה ה-90 זהבי חדר פרץ מהאגף השמאלי לרחבה, הטעה את הבלם והשלים שלושער עם בעיטה חזקה שהעלתה את מאזן הכיבושים לשמונה, 1:3 גדול לגוואנגז'ו.


עוד משחק אדיר לערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי