צפו בתקציר: צמד של זהבי לא הספיק, גוואנגז'ו ר.פ הפסידה 3:2

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

מלך השערים בסין כבש בפנדל נגד דליין ייפאנג, אך קראסקו השווה בבעיטת עונשין משלו, בואטנג השלים מהפך וגם כשהישראלי איזן מבישול של סבע, הכוכב הבלגי של המארחת התעורר והעניק ניצחון נוסף לבניטס

(גודל טקסט)

ערן זהבי לא עוצר בליגה הסינית. היום (שישי) הוא כבש צמד שערים אבל לצערו, זה לא הספיק וקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ ירדה מנוצחת 3:2 במשחק החוץ מול דליין ייפאנג, אותה מאמן רפא בניטס, במסגרת המחזור ה-17. זהבי אומנם כבר עם 20 שערים העונה בליגה, אבל קבוצתו נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים וירדה למקום העשירי בטבלה. 


בדקה ה-19 כבש זהבי מהנקודה הלבנה והעלה את גוואנגז'ו ל-0:1, אולם היריבה ענתה תוך שש דקות בפנדל משלה, אותו הפך יאניק קראסקו (25) לשער שוויון. עמנואל בואטנג (52) קבע 1:2 למארחת אך זהבי השווה (64) בשער נהדר, ממסירה לא פחות טובה של דיא סבע – 2:2. 


10 דקות לאחר מכן, בעט קראסקו כדור אדיר מ-18 מטרים פנימה והשלים צמד פרטי תוך שהוא כובש את שערו ה-11 העונה ומשאיר בביתו את מלוא שלוש הנקודות.



זהבי. בסין מכירים היטב את התגובה שלו אחרי שער (אתר הליגה הסינית)


מהלך המשחק
בדקה ה-19, 0:1 לגוואנגז'ו. יאניק קראסקו נגע בכדור בידו ברחבה, השופט ניגש לעמדת ה-VAR, צפה במהלך והעניק פנדל מוצדק לגוואנגז'ו. ערן זהבי ניגש אל הנקודה הלבנה, בעט חזק פנימה תוך שהוא כובש את את שערו ה-19 העונה. חלפו רק שש דקות, קראסקו החזיר על הטעות שביצע כשסחט פנדל, הוא עצמו בעט חזק פנימה וכבש את שערו העשירי העונה, 1:1.



סבע וזהבי. שיתוף פעולה נהדר (הליגה הסינית)


בדקה ה-52, 1:2 למארחת. התקפה של גוואנגז'ו הסתיימה בלא כלום, שחקני דליין ייפאנג יצאו למתפרצת בניצוחו של קראסקו, הכדור הגיע אל בואטנג שנכנס לרחבה, ובעט מ-12 מטרים פנימה. בדקה ה-64, 2:2. מתפרצת של דיא סבע משמאל, בסיומה מסר כדור נהדר לעברו של ערן זהבי שהתקדם מעט ובעט טוב ומדויק פנימה. שערו ה-20 העונה. בדקה ה-74, 2:3 למארחת. קראסקו כבש בבעיטה נפלאה מ-18 מטרים את שערו השני במשחק וה-11 שלו העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי