ערן זהבי, דיא סבע וערן שדו ייצאו למחנה האימונים בדובאי

ערן שדו, ערן זהבי, דיא סבע
ערן שדו, ערן זהבי, דיא סבע | אודי ציטיאט, סקופיה

צמד השחקנים הישראלים של גוואנגז'ו ר.פ ומאמן הכושר יצטרפו לחבריהם ויתחילו כמתוכנן את מחנה אימונים באיחוד האמירויות. הקבוצה הסינית תקיים ארבעה משחקי הכנה, לפני ההתמודדות של ישראל בסקוטלנד

(גודל טקסט)

בשורה קצת יותר מנחמת למאמן הנבחרת, אנדי הרצוג. ערן זהבי ודיא סבע, שעד כה התאמנו בנפרד מקבוצתם גוואנגז'ו ר.פ, בגלל התפרצות מגפת הקורונה, יצטרפו לפנות בוקר (בין שבת לראשון) לחבריהם בדובאי, ויחלו במחנה אימונים באיחוד האמירויות.

זהבי, סבע ומאמן הכושר של הקבוצה, ערן שדו, שהוא גם מאמן הכושר של הנבחרת, יטוסו לפנות ערב מנתב"ג לטורקיה ומשם ימריאו לדובאי, לשם הם אמורים להגיע השכם בבוקר, שעתיים לאחת נחיתת הקבוצה הסינית, שתגיע מהונג קונג, שם התאמנה בשבועות האחרונים.

גוואנגז'ו צפויה לקיים מחנה אימונים של 17 יום בדובאי, ולקיים ארבעה משחקי אימון, שיהיו גם ארבעת המשחקים היחידים שיקיימו זהבי וסבע לפני המפגש מול סקוטלנד, ב-26 במארס, בפלייאוף יורו 2020. השניים צפויים לחזור לישראל ולהצטרף לאימוני הנבחרת ב-21 בחודש.


צפוי לחזור לישראל ב-21.3. ערן זהבי (לירון מולדובן)

אם לא יהיו שינויים נוספים, צפויה הליגה הסינית, שהייתה אמורה להתחיל בשבוע שעבר, להתחיל ב-12 באפריל. מחר הייתה אמורה גוואנגז'ו לפגוש את ווהאן, הקבוצה מהעיר בה החלה התפשטות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי