מסתמן: הכדורגל והכדורסל ישובו לפעילות בסין בחודש הבא

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

על פי דיווחים שונים, במדינה בה התפרץ נגיף הקורונה שהשבית את הספורט העולמי, צפויים לחזור אל הדשא והפרקט באמצע אפריל. גוואגנז'ו ר.פ שבה לסין ללא זהבי וסבע ונכנסה לבידוד של שבועיים

(גודל טקסט)

ענף הכדורגל צפוי לחזור לפעילות דווקא במקום בו התפרץ נגיף הקורונה, שמשבית את העולם כולו. לפי דיווחים ברחבי העולם, הליגה הסינית תיפתח ב-18 באפריל לאחר שמספר חולי הקורונה פחת משמעותית במדינה האסיאתית, שנחשבת בטוחה יותר מאירופה בימים אלו.

קבוצות הליגה הסינית, שנאלצו לערוך את מחנות האימונים במדינות אחרות לאור העוצר שהוטל על סין, נחושות לחזור "הביתה" על מנת להימנע מהידבקות בנגיף שהתפרץ מאז ברחבי העולם, אך גם כשזה יקרה, שבועיים לא פשוטים מצפים לשחקנים ואנשי הצוות המקצועי והניהולי, שכן הרשויות המקומיות דורשות מהשבים לסין לשהות בבידוד למשך 14 ימים.

קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע, גוואנגז'ו ר.פ, סיימה את מנחה האימונים שלה בדובאי והקדימה חזרתה לסין ללא שני הישראלים. השחקנים נכנסו לבידוד במתחם האימונים של המועדון ועתידים לעבור בדיקות לנשיאת הנגיף.

סבע וזהבי. בקרוב שוב על הדשא? (אתר הליגה הסינית)
סבע וזהבי. בקרוב שוב על הדשא? (אתר הליגה הסינית)

בהמשך היום נודע כי גם הכדורסל עומד לחזור לפעילות בסין. הליגה המקומית מתוכננת להיפתח ב-15 באפריל, כאשר מספר שחקנים זרים כבר חזרו למדינה האסיאתית וחלק אחר יעשה זאת בימים הקרובים, אך מצד שני ישנם גם כאלו שעוזבים – כמו אקס דנבר נאגטס טיי לאוסון ואקס ממפיס גריזליס מרשון ברוקס, שאף צפויים להיענש על כך: לפי הדיווחים, שחקנים שנמצאים תחת חוזה ולא יחזרו לקבוצותיהם, יספגו הרחקה מהליגה לשלוש שנים. בין כוכבי הליגה הסינית ניתן לציין את סוני ווימס, אקס מכבי תל אביב, ופו ג'טר, אקס הפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי