המספרים של זהבי ייפגעו? הליגה הסינית תתחיל ב-27 ביוני ותחולק לשני בתים

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

בעקבות התפרצות הקורונה, בהתאחדות הסינית הודיעו על מהפכה במבנה הליגה והחליטו לשבץ את 16 הקבוצות לבתים של שמונה ובתום 14 מחזורים, יתמודדו בנוקאאוט על פי מיקומן בטבלה. וגם: שחקנים יידרשו לקצץ כ-50 אחוז

(גודל טקסט)

הליגה הסינית הייתה הראשונה שנפגעה מהתפרצות הקורונה, אבל גם היא מראה סימני חזרה וצפויה לשוב לפעילות ב-27 ביוני, זאת בכפוף לאישור מועצת הבריאות. היום (רביעי) הודיעה ההתאחדות על מהפכה בעונת המשחקים הקרובה, כאשר 16 הקבוצות יחולקו לשני בתים של שמונה וישחקו 14 מחזורים בסך הכל, ולאחר מכן יתמודדו בנוקאאוט על פי מיקומן בטבלה.

המשמעות היא שערן זהבי ודיא סבע יתקשו לשחזר את המספרים שלהם אשתקד במדי גוואנגז'ו RF, בשל העובדה שכמות המשחקים העונה תקטן באופן משמעותי. כזכור זהבי שבר את שיא הכיבושים בליגה הסינית בעונה אחת עם 29 שערים, בעוד שותפו שהגיע מהפועל באר שבע, חווה עונה מוצלחת גם הוא עם 13 שערים ו-9 בישולים. בנוסף, הוחלט כי השחקנים יידרשו לקצץ בי 30 ל-50 משכרם. אחוז משכרם. 

הקבוצה של צמד הישראלים, בהדרכתו של המאמן החדש ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שובצה באותו בית עם היריבה העירונית אברגרנדה, ג'יאנגסו, שנדונג, הנאן, דאליין, שנחואה ושנג'ן (שנשארה בליגה בעקבות התפרקות טיינהאיי).


יתקשה לשחזר את המספרים מהשנים האחרונות. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי