צפו בתקציר: אייאקס זכתה מעשית באליפות בהולנד

דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ' | Gettyimages

הקבוצה המהליבה פירקה את אוטרכט 1:4, ניצלה את ההפסד המפתיע של פ.ס.וו לאלקמאר ורק נס ימנע ממנה לחגוג לראשונה מאז 2014. הונטלאר (14), ואן דה ביק (45) וטאדיץ' (75, 80 פנדל) סידרו תואר מספר 34

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
לאחר שלוש אליפויות בארבע שנים ושליטה כמעט מוחלטת של פ.ס.וו איינדהובן בליגה ההולנדית, אייאקס אמסטרדם החזירה לעצמה הערב (ראשון) את הכתר כשזכתה מעשית באליפות לאחר שהביסה בביתה 1:4 את אוטרכט בעוד היריבה הגדולה נוצחה 1:0 אצל אלקמאר (לחצו כאן וצפו בתקציר).


אייאקס מובילה כעת את טבלת הליגה ההולנדית עם 83 נקודות, שלוש יותר מאיינדהובן השנייה כשנותר עוד מחזור לסיום העונה. הפרש השערים של הקבוצה המלהיבה מאמסטרדם (+84) טוב משמעותית מזה של פ.ס.וו (+70) מה שאומר שרק נס ימנע מהחבורה של אריק טן האח להשלים זכייה פורמלית בדאבל בעוד שלושה ימים.


במחזור הסיום שייערך כאמור באמצע השבוע תתארח אייאקס אצל דה חראפשחאפ בעוד איינדהובן תפגוש בביתה את הראקלס והיא כאמור זקוקה לניצחון רב שערים והפסד רב שערים של הקבוצה מאמסטרדם – בהפרש כולל של 15 שערים.




זה היה ניצחון הליגה השביעי ברציפות של אייאקס, שהשלימה כאמור זכייה בדאבל והודחה לאחרונה מליגת רק האלופות רק בדקה ה-96 בחצי הגמר בתום דרמה יוצאת דופן נגד טוטנהאם. זו האליפות ה-34 בתולדות הקבוצה מאמסטרדם ואחת המרשימות שבהן כאשר במאזנה 115 שערי זכות ב-33 משחקים (ממוצע של 3.79 למשחק).


אייאקס נקלעה לפיגור ביתי משער בזק של אוטרכט בדקה הראשונה, אך קלאס יאן הונלטאר (14), דוני ואן דה ביק (45) וצמד של דושאן טאדיץ' (75, 80 פנדל) סידרו 1:4 בסיום. הכוכב הסרבי, שכאמור מצא את הרשת פעמיים, הגיע ל-26 שערי ליגה העונה – שניים פחות מכוכב פ.ס.וו לוק דה יונג והמאבק ביניהם יגיע לנקודת רתיחה ויוכרע במחזור הסיום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי