אלקמאר הודיעה: ההריסות פונו, תאריך החזרה עדיין לא ברור

אצטדיון אפאס קרס
אצטדיון אפאס קרס | חשבון הטוויטר של אלקמאר

הקבוצה ההולנדית, שהגג באצטדיונה נהרס בגלל רוחות חזקות בשבת האחרונה, תארח את מאריפול לגומלין מוקדמות הליגה האירופית במגרשה של דן האג. המתקן יאושר לשימוש בהקדם, לאחר בדיקה של ועדת הבטיחות

(גודל טקסט)
אלקמאר תפגוש הערב (חמישי) את מאריפול בגומלין הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, כשהיא חייבת ניצחון לאחר ה-0:0 במשחק הראשון. אלא שהיא לא תארח באצטדיון הביתי – כזכור, בשבת האחרונה גג המתקן קרס בשל רוחות עזות. האירוע התרחש בזמן שלא התקיים משחק באצטדיון ולא היו נפגעים, אך המועדון ההולנדי כמובן נאלץ למצוא מקום אחר לארח בו את משחקיו.


היום הוציא המועדון הודעה רשמית בה נאמר כי הריסות הגג פונו מהאצטדיון והוא נוקה, אך עדיין לא אושר לשימוש. ועדת הביטחות ההולנדית תערוך ברחבי המתחם בדיקות, שעשויות לקחת מספר ימים ואף שבועות, ורק לאחר שתיתן את אישורה תחזור אלקמאר לשחק בביתה. בינתיים תנדוד הקבוצה בין האג לאצטדיונים אחרים בהולנד בהתאם ללוח המשחקים, ותקווה להמשיך ביכולת הטובה מפתיחת העונה. את שני המשחקים הראשונים בליגה ההולנדית היא ניצחה 0:4 ו-0:2, וכרגע ממוקמת ראשונה בטבלה.


אם תעבור את מאריפול האוקראינית, תפגוש אלקמאר את המנצחת בין פלזן לאנטוורפן של ליאור רפאלוב, שתגיע לגומלין בצ'כיה הערב עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי