צפו בתקציר: לפני הפועל ב"ש, רק 1:1 לפיינורד נגד אוטרכט

ריק קארסדורפ
ריק קארסדורפ | RONALD BONESTROO/Gettyimages

מועדון הפאר ההולנדי עדיין ללא ניצחון בליגה, וניצל מהפסד בזכות שער ענק של רידג'סיאנו האפס (51) אחרי יתרון מוקדם של עבאס (9). מאלמו התפוצצה עם 0:5 על פלקנברג, לפני שתפגוש את בני יהודה

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני פלייאוף הליגה האירופית, היריבות של הפועל באר שבע ובני יהודה ערכו הערב (ראשון) משחקים בליגות שלהן: פיינורד סיימה ב-1:1 נגד אוטרכט, ומאלמו הביסה 0:5 פלקנברג.

פיינורד – אוטרכט 1:1
הקבוצה של יאפ סטאם פתחה רע את העונה בליגה ההולנדית, והתוצאה הערב היא תיקו שלישי בשלושה מחזורים עבור פיינורד. הפעם היא דווקא שיחקה טוב, למרות שנקלעה לפיגור כבר בדקה התשיעית ממבצע אישי נהדר של אייסה עבאס, ואת המחצית הראשונה בילתה בהתקפות על השער של אוטרכט בניסיון להשוות.

סטאם ערך מספר חילופים בהפסקה, וכעבור שש דקות השחקנים שלו הצליחו להשיג את השער: סטיבן ברחאוס פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב, שהגיע לרידג'סיאנו האפס 20 מ' מהשער. המגן הניף את הרגל ושלח פצצה לחיבורים, קובע 1:1 ומציל את פיינורד מהפסד. על הנייר ועל פי היכולת פיינורד אמורה לעצור את המסע של הפועל באר שבע (חמישי 20:30, ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1), אבל עם חוסר ההצלחה בליגה ברק בכר יכול לקוות להפתעה.

מאלמו – פלקנברג 0:5
החדשות הרעות לנציגה ישראלית מגיעות מכיוון שוודיה. מאלמו שחטה את קבוצת התחתית בלי רחמים. רומיין גאל (7), מרקוס רוזנברג (30), ארנור טראוסטסון (54, 57) וגיירמו מולינס (67) נתנו עוד ניצחון קל למוליכת הליגה, שנמצאת בתחרות צמודה עם יורגורדן בפסגה. עם הכושר הזה, לאבוקסיס תהיה הרבה עבודה ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי