דה ליכט מתגעגע? "מרשים לראות את הכדורגל שאייאקס מציגה"

כריסטיאנו רונאלדו, מתייס דה ליכט
כריסטיאנו רונאלדו, מתייס דה ליכט | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

בלם יובנטוס התייחס לקבוצתו לשעבר והחמיא: "השחקנים נראים בוגרים יותר, טן האח הצליח לחדד את הרעיונות שלו". על חבריו לשעבר: "אני עדיין בקשר עם חלקם, אך זה לא מה שהיה"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

מתייס דה ליכט (יובנטוס) ופרנקי דה יונג (ברצלונה) עזבו בקיץ את אייאקס ורבים חשבו כי מדובר במכה קשה, אך בשלב זה אלופת הולנד מסתדרת מצוין ללא שני הכוכבים הצעירים והיא מוליכה את הליגה המקומית ואת טבלת הבית שלה בליגת האלופות עם 13 ניצחונות מ-17 משחקים בהם הבקיעה לא פחות מ-53 שערים.

מי שהתמוגג מהכדורגל של חבריו לשעבר הוא דה ליכט, שאמר: "מרשים אותי לראות איך הקבוצה משחקת. שחקנים חדשים הגיעו על חשבוני ועל חשבון פרנקי והחבר'ה שנשארו נראים בוגרים ובשלים יותר. גם המאמן טן האח נמצא שם כבר תקופה ועושה רושם שהוא הצליח לחדד את הרעיונות שלו".

כשנשאל האם הוא צופה במשחקים של אייאקס, דה ליכט חשף שהוא עדיין בקשר עם לא מעט שחקנים: "אני מדבר עם דוני, דיילי וכמה נוספים על בסיס די קבוע. ברור שזה לא מה שהיה והחיים נמשכים. כשמתאפשר לי, אני משתדל לעקוב ולראות. הם עסוקים בהצלחה של אייאקס ואני בהצלחה של יובנטוס. משמח לראות שהם מצליחים גם בליגה וגם בליגת האלופות". 


מחמאות לאקסית. מתייס דה ליכט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי