טן האח התמוגג משיתוף הפעולה בין זייך לפרומס: "עונג צרוף"

חכים זייך, קווינסי פרומס
חכים זייך, קווינסי פרומס | ANP Sport / Contributor

קשר אייאקס סיפק שני בישולים מופלאים למלך שערי הליגה, שהודה: "אנחנו לא עובדים על זה באימונים, אבל אני מרגיש אותו ורץ על סמך תחושה בלבד". מזראווי הפצוע בספק למשחק החשוב נגד ליל בליגת האלופות

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
אחרי עונה לא מוצלחת בסביליה, קווינס פרומס בלתי ניתן לעצירה במדי אייאקס ואתמול (שבת) הוא הפציץ צמד ב-1:4 על הראקלס בדרך לפסגת טבלת הכובשים בהולנד בצוותא עם דונייל מאלן מאיינדהובן. 13 שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות, זה המאזן המדהים של ההולנדי בן ה-27 מאז שהצטרף בקיץ למועדון הפאר מאמסטרדם.


על כך שהוא מוביל את טבלת הכובשים אמר פרומס: "אני רוצה לזכות עם אייאקס באליפות ולהגיע רחוק ככל האפשר בליגת האלופות. אם אני תורם לכך שאנחנו מתקרבים למטרות שלנו עם גולים זה נהדר, אבל הסטטיסטיקה האישית פחות חשובה. עלינו לזכות בתארים קבוצתיים – זה הדבר החשוב ביותר".


שיתוף הפעולה הנהדר עם חכיים זייך, שבישל לו פעמיים בניצחון על הראקלס: "אנחנו לא עובדים על זה באימונים. אנחנו מרגישים אחד את השני, על המגרש ומחוצה לו. אני יודע לאן הוא מתכנן למסור את הכדור, אני מרגיש את זה, ולפעמים אני רץ לאזור על סמך תחושה בלבד".


המאמן אריק טן האח התייחס גם הוא לשיתוף הפעולה בין זייך לפרומס: "הם מבינים זה את זה וכולם הזמן יודעים היכן השני נמצא. אבל זה נכון גם לגבי שיתוף הפעולה בין טאדיץ' לפרומס ובין טאדיץ' לבלינד. השערים אתמול היו הנאה צרופה. אציין גם את דני דוני ואן דה ביק, לו יש חלק גדול בכך שאנחנו משחקים כדורגל תוסס ודינמי".


ביום רביעי תפגוש אייאקס את ליל במשחק חוץ סופר חשוב במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ומי שעלול להיעדר הוא נוסייר מזראווי, שנפצע והוחלף במהלך הניצחון על הראקלס. "הוא סבל מרגישות בקרסול, אך הפעם הוא נפגע בברכו", סיפר טן האח. "עלינו להמתין ולראות מה יחליט הצוות הרפואי, במהלך היום נדע יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי