"קרויף ואלאך מכירים, שמעתי את שמו בתור מועמד לוויטסה"

קרויף
קרויף | לירון מולדובן

אקס מכבי ת"א עזב את סין ומוזכר כמועמד לקבוצה ההולנדית, שהמנהל המקצועי שלה הוא מי שעבד במכבי חיפה ובשורותיה גם משחק אלי דסה: "הם במערכת יחסים טובה", סיפר תיאו יאנסן

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף הודיע על עזיבת צ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית לפני כעשרה ימים ומאז הדיווחים על התחנה הבאה שלו בקריירה רק הולכים וגוברים. באקוודור פורסם בסוף השבוע שהוא יהיה מאמנה הבא של הנבחרת, מאז בדרום אמריקה לא התייחסו לכך פעם נוספת, אבל האם נראה את אקס מכבי תל אביב חוזר לאירופה למרות הכל?

לאחרונה מוזכר שמו של קרויף לאימון ויטסה, מאז שהקבוצה של מוחמד אלאך, המנהל המקצועי של ויטסה, נפרדה מהרוסי ליאוניד סלוצקי, והתייחסות ראשונה לנושא נעשתה הבוקר (שני) על ידי תיאו יאנסן, מסמלי המועדון ככדורגלן והיום מאמן במחלקות הצעירות של הקבוצה.

"אנחנו כל הזמן שומעים שמות של מועמדים לאימון הקבוצה ושמעתי גם את שמו של ג'ורדי קרויף", אישר יאנסן שמצוי במערכת יחסים טובה עם אלאך, שכזכור גם הוא עבד בישראל כששימש כמנהל הטכני של מכבי חיפה, "הם מכירים אחד את השני היטב, זה ברור, אבל כמה אני כבר יודע?", הוסיף.

בוויטסה, כידוע, משחק גם אלי דסה שמאז שנפצע במשחק הנבחרת האחרון בנובמבר מושבת מפעילות וצפוי לשוב בחודש הבא. תחת קרויף רשם דסה את אחת מעונותיו המוצלחות ביותר ובארנהים בוודאי ישמחו לראות את קרויף, אם אכן ימונה למאמן, מוציא את המיטב גם מהמגן הימני שהגיע בספטמבר.


דסה במשחק הנבחרת. עדיין לא חזר (אודי ציטיאט)

לצד שמו של קרויף הוזכרו לאחרונה כמועמדים גם יורחן סטרפל שסיים את דרכו באיחוד האמירויות, שוטה ארבלדזה (אקס מכבי ת"א) ועוזר מאמן נבחרת ווילס אלברט סטייפנברח, שהוזכר כמועמד למכבי חיפה כחודש אחרי שהגיע אלאך וקצת לפני הגעת פרד רוטן לירוקים. בהולנד נכתב כי למאמן הזמני, יוספ אוסטינג שניצח את שני מחזורי הליגה האחרונים, הובטח לכל הפחות להעביר את מחנה האימון לפני החזרה מהפגרה ב-21.1.2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי