קורונה? חוסר ודאות? בהולנד מסתערים על מנויים לעונה הבאה

אוהדי טוונטה
אוהדי טוונטה | Soccrates Images / Contributor

למרות הערפל והחשש כי העונה הבאה תיערך ללא קהל, 10,500 אוהדי טוונטה מימשו את זכותם ו-1,000 הראשונים זכו למשלוח של סנדוויץ' עם בשר חזיר. וילם תאפשר כניסה חינם למשחק הראשון באירופה, ומה עם אייאקס?

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

בניגוד לגרמניה שהייתה הראשונה לחזור לפעילות ושלל מדינות נוספות שצפויות לעשות זאת בקרוב, עונת 2019/20 בהולנד הגיעה לסיומה באופן רשמי ומי שנפגעו מכך הן כמובן הקבוצות שנאלצות להתמודד עם הפסדים כספיים משמעותיים.

למרות אי הוודאות וההצהרה של שר הבריאות ההולנדי כי לא יהיה קהל במגרשים עד שלא יימצא חיסון לקורונה, חלק מהקבוצות הבכירות כבר החלו להיערך לעונה הבאה ואף פתחו את מכירת המנויים עבור האוהדים, שמוכיחים נאמנות ומסתערים על הכרטיסים.

למשל, טוונטה מכרה לא פחות מ-7,187 מנויים ביום הראשון, כאשר 1,000 מחדשי המנויים הראשונים זכו לתמורה מהמועדון בדמות משלוח של סנדוויץ' עם בשר חזיר עד הבית. 6,187 המחדשים הנוספים יזכו להטבה מיוחדת נוספת בדמות זיכוי, ככל הנראה למימוש בחנות המועדון ואצל נותני החסות. לאחר ארבעה ימי מכירה, קבוצתו של המאמן גונסאלו גארסיה, ששיחק בעבר במכבי ת"א, מכרה לא פחות מ-10,500 מנויים. יש לציין כי ממוצע האוהדים במשחקי הבית שלה העונה עמד על כ-27 אלף, כך שבקצב הזה נראה שהיא בכיוון הנכון.

בצל חוסר הוודאות והמשבר הכלכלי, מועדונים נוספים בהולנד מנסים לשכנע את האוהדים לחדש מנוי בדרכים יצירתיות. לדוגמה, וילם טווי העניקה למחדשים כניסה חינם למשחק הביתי הראשון בליגה האירופית. ארבעה ימים מפתיחת המכירה, יותר מ-3,300 מנויים כבר נחטפו ועושה רושם שהיד עוד נטויה.

באשר לאייאקס, אוהדי הקבוצה מאמסטרדם לא צריכים לדאוג – המועדון הבכיר בהולנד הודיע כי אם העונה הבאה תתקיים בדלתיים סגורות, לכל אוהד תהיה אפשרות לקבל את סכום הרכישה המלא. ומה יקרה אם האצטדיונים ייפתחו במהלך העונה? במקרה כזה, האוהדים יהיו זכאים לקבל החזר עבור המשחקים שפספסו. 


אוהדי אייאקס (Gettyimages)

תוצאות חיפושאו

תוצאות באינטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי