רוברטו מנצ'יני: בני יהודה קבוצה גדולה, אבל באנו לנצח

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | אודי ציטיאט

מאמן זניט שפע מחמאות לכתומים ("קבוצה טובה ומסודרת") לקראת המשחק בחמישי (20:30, ספורט2) בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הבלם קרישיטו: "הגענו מוקדם כדי להתרגל לחום"

(גודל טקסט)

"אנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה כמו בני יהודה, שעשתה עונה מצוינת וזכתה בגביע המדינה", כך אמר רוברטו מנצ'יני מאמן זניט ספק ברצינות, ספק בניסיון להרדים את יריבו יוסי אבוקסיס לקראת המפגש מחר (חמישי, 20:30, ספורט2) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית.


מנצ'יני משקיף על שחקניו במושבה (אודי ציטיאט) 

האיטלקי התייחס במסיבת עיתונאים לקראת המשחק לכך שקבוצתו עוד לא החלה את העונה האירופית: "לא פשוט לשחק בתקופה הזאת של העונה, וזה לא משנה אם מדובר במשחק בית או חוץ כי הקבוצה עדיין לא מחוברת ולא מלוכדת. מצד שני לזניט יש מנטליות של מועדון מנצח שהולך על כל התארים".

  • קרויף: "מוחמד סלאח הגיע והיה הכי טוב בשני המשחקים"

מנצ'יני הוסיף ושיבח את הכתומים: "בכדורגל חשוב לתת כבוד ליריבה ואנחנו נותנים כבוד רב לבני יהודה. אין להם שחקן מסוים שבולט אלא מדובר בקבוצה טובה ומסודרת. לא יהיה קל מולם אבל חובת ההוכחה היא עלינו והמטרה שלנו היא להשיג ניצחון כבר במשחק הראשון במושבה. כדי שזה יקרה עלינו לתת 100 אחוז מעצמנו ולהתרכז במשחק".


שחקני זניט במושבה (אודי ציטיאט)

האיטלקי נשאל לדעתו על הכדורגל הישראלי ולא גילה בקיאות רבה: "אתם בתהליך מתמיד של שיפור ב-10 השנים האחרונות. אני מאמין שבעוד 10 שנים אתם אפילו תתקדמו יותר".

מנצ'יני התייחס לסיום לזניט ואמר: "בתחילת עונה המחשבה שלך היא לזכות בכל מפעל שאתה משתתף בו, אבל זה לא תמיד מתאפשר. תהיה עונה ארוכה, ננסה לנצח בכמה שיותר משחקים, ובסוף נראה באיזה מפעלים נצליח לזכות".


קרישיטו. "הליגה האירופית חשובה לנו" (אודי ציטיאט)

פרט למאמן דיבר במסע"ת הבלם דומניקו קרישיטו בעונתו השביעית בזניט. "הגענו לכאן מוקדם יותר כדי להתרגל לחום הישראלי כי אלה תנאים שאנחנו לא מכירים", אמר האיטלקי בן ה-30 ששיחק בעבר ביובנטוס, ""אנחנו יודעים שתעמוד מולנו קבוצה מאורגנת אבל המטרה היא ניצחון כי הליגה האירופית חשובה לנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי