מחמאות לזובאס ברוסיה, איבנוביץ': הרבה אנשים דיברו רוסית

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | עדי אבישי

שוער בני יהודה זכה לשבחים בזכות היכולת ב-2:0 לזניט, המגן: "הרגשנו בבית". בעיתונות המקומית נכתב: "זניט ניצחה את היריבה ואת החום בישראל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הניצחון של זניט סנט. פטרסבורג אמש (חמישי) 0:2 על בני יהודה היה צפוי, אבל הכתומים יכולים לצאת עם תחושה טובה ממשחק מול יריבה ברמה גבוהה. "ספורט אקספרס" הרוסי התייחס בעיקר לחום: "זניט ניצחה גם את היריבה וגם את החום בישראל. זניט הגיעה לישראל במועד הכי לא נכון. אפילו החברים שלנו מרוסיה שגרים בישראל עשר שנים ויותר התלוננו שמזג האוויר (40 מעלות, לטענת העיתון) היה בלתי נסבל ושממוצע הטמפרטורות גבוה ב-3+ לפחות מהרגיל".

בעיתון נכתב גם שרוברטו מנצ'יני הבטיח לעלות עם ההרכב הכי חזק, אבל עלה עם הרבה שחקנים שלא פתחו בשני משחקי הליגה, "אבל עדיין שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בעולם". עוד נכתב בעיתון שמנצ'יני ויוסי אבוקסיס נראו כמו כלי שחמט. מנצ'יני בכל לבן ואבוקסיס בשחור (בשל הבגדים, י.ז). שוער הכתומים אמיליוס זובאס זכה לשבחים על היכולת במשחק.


רוברטו מנצ'יני
אמר בסיום: "אנחנו לא מתכוונים לזלזל ביריבה בגומלין. בני יהודה קבוצה עם כמה שחקנים טובים והמאמן שלהם הרשים אותי איך שהוא העמיד את הקבוצה במגרש. בסופו של דבר השגנו את התוצאה שרצינו, אבל לא היה קל".

החלוץ אלכסנדר קוקורין כבש את השער ה-77 שלו בקבוצה והשתווה לאלן דזגוייב. מגן צ'לסי לשעבר ברניסלב איבנוביץ' אמר: "האווירה באצטדיון המושבה הייתה נחמדה מאוד. הרגשנו כמו בבית. הרבה אוהדים דיברו רוסית. השגנו את התוצאה שרצינו. עכשיו צריך לחשוב על הליגה".

אמיליוס זובאס. הרוסים התרשמו (עדי אבישי)
אמיליוס זובאס. הרוסים התרשמו (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי