צפו בתקציר: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 לסטיאווה בוקרשט

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

האדומים נראו טוב יותר לאורך רוב שלבי המשחק, אך צמד מהיר של גנוהרה (70, 75) הוביל את בכר ושחקניו להפסד נוסף. שער מצמק של קואנקה לא עזר. אוגו נפצע והוחלף בראדי, יחמיץ את המשחק מול מכבי ת"א?

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה הצורבת של מכבי תל אביב בקזחסטן, גם הפועל באר שבע רשמה הפסד נוסף בליגה האירופית כשנוצחה באצטדיון טוטו טרנר 2:1 על ידי סטיאווה בוקרשט, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים.

אחרי הניצחון על לוגאנו וההפסד לוויקטוריה פלזן, ברק בכר ושחקניו ידעו שהם צריכים ניצחון והמאמן ביצע עלה עם שתי הפתעות בהרכב כשבן ביטון חזר להרכב לראשונה בהרכב מאז נפצע במשחק הנבחרת מול אלבניה ו-וובה בראון עלה בחוליית הקישור במקום מהראן ראדי. נראה היה שזה עבד לבכר, והאדומים פתחו טוב כולל שער נהדר מהאוויר שנפסל בטענת נבדל מוצדקת.

בדקה ה-23 הגיע אחד הרגעים המרכזיים של המשחק, כשג'ון אוגו שקיבל כדור מבן ביטון בעט חזק מכ-20 מטרים החוצה. אחת הרגליים של הקשר הניגרי פגעה בדשא במהלך הבעיטה, דבר שגרם למתיחת שריר ולכאבים שאילצו אותו לרדת לקבל טיפול. דקות ספורות לאחר מכן מהראן ראדי החליף את אוגו שלא יכול היה להמשיך, ונמצא בספק למשחק הקרוב בליגה מול מכבי תל אביב.


אוגו. מכה קשה לאלופה (דני מרון)

למרות הפציעה, האדומים המשיכו ללחוץ עד הירידה להפסקה, וגם במחצית השנייה הגיעו להזדמנויות שלא נוצלו, אך כמאמר הקלישה, בדקה ה-70 פיליפה טשיירה פרץ לרחבה מימין והעביר רוחב להארלם גנוהרה. הצרפתי שרק נכנס כמחליף,הסתובב במקום ובנגיעה הראשונה בעט את ה-0:1 לרשת של דודו גורש. באר שבע לא הספיקה להתאושש מההלם, וחמש דקות לאחר מכן קונסטנטין בודסקו הגביה כדור נהדר לעבר גנוהרה, שנגח את את השני לרשת של המארחת וקבע 0:2.

השער השני כנראה העיר את החבורה של בכר שחזרה לתקוף, כשהשיא היה בחמש הדקות האחרונות. בדקה ה-88 הגיע השער המצמק כשחאתם עבד אלחמיד פרץ מימין וניסה להעביר רוחב לפקהארט, אך החלוץ הצ'כי והשוער הרומני לא הגיעו לכדור שהמשיך לעבר איסק קאונקה המחליף, שגלגל מול שער ריק את ה-2:1. בהמשך באר שבע גם קופחה כשנגיעת יד ברחבה של בוגדן פלאניץ' במהלך קרב אווירי זכתה להתעלמות מהשופט, והאדומים הפסידו לראשונה העונה באירופה בבית, 1:2 לסטיאווה בוקרשט.


גנוהרה חוגג את הצמד המהיר (דני מרון)

הקבוצה הרומנית נשארה מושלמת אחרי תשע נקודות בשלושה משחקים, והבטיחה כמעט בוודאות את העלייה מהבית. אלופת ישראל לעומתה, יכולה להתעודד מה-2:3 במשחק המקביל של לוגאנו על ויקטוריה פלזן שהשאיר את שלוש הקבוצות עם שלוש נקודות כל אחת, ואת הכל פתוח בשלושת המחזורים שנותרו.

הרכבים
הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון (איסק קואנקה 74), לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו (מהראן ראדי 29), וובה בראון, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר (תומאש פקהארט 67).

סטיאווה בוקרשט: פלורין ניצה, רומאריו בנז'אר (גבריאל אנאצ'ה 24), בוגדן פלאניץ', מיהאי באלאסה, מרקו מומצ'ילוביץ', דראגוש נדלקו, אובידיו פופסקו, דניס מן (פלורינל קומאן 58), פיליפה טשיירה, קונסטנטין בודסקו, פלורין טנסה (הארלם גנוהרה 69).


האוהדים האדומים דאגו לתפאורה (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 3: כדור עומק הגיע לבודסקו שהתגבר על טאהא ובעט לקורה של גורש.

דקה 10: התקפה יפה של באר שבע הסתיימה במסירת רוחב של מליקסון לאיינבינדר, שבעט מחוץ לרחבה גבוה מעל השער.


מליקסון. שער יפה שנפסל (דני מרון)

דקה 17: כדור חופשי שהוגבה לרחבה הגיע למליקסון, שירה מהאוויר את הכדור לרשת הרומנית, אך השער נפסל בטענת נבדל.


דקה 23:
ביטון העביר כדור לאוגו שירה מ-20 מטרים, אך הכדור חלף ליד הקורה השמאלית.

דקה 24: חילוף כפוי בסטיאווה. בנז'אר נפצע והוחלף בבנז'אר.

דקה 28: וואקמה קיבל כדור מחוץ לרחבה, עבר שני שחקנים ובעט לשער, אך נהדף על ידי ניצה.

דקה 29: חילוף כפוי גם בהפועל באר שבע. אוגו שמתח שריר במהלך הבעיטה לשער וירד מהמגרש בעקבות כאבים, הוחלף במהראן ראדי.


אוגו. לא יכול היה להמשיך (דני מרון)

45+1: מליקסון הגביה כדור לאוגו, שבעט עם העקב החוצה.

דקה 57: באר שבע קיבלה כדור חופשי אותו בעט ראדי לחומה, הכדור החוזר הגיע לבראון שבעט מספרת מקצה הרחבה החוצה.

דקה 66: וואקמה הגביה כדור משמאל לרחבה, שם חיכה דן איינבינדר שבעט מהאוויר ישר לגוף של השוער הרומני.


איינבינדר. החמיץ מקרוב (דני מרון)

דקה 70: 0:1 לסטיאווה בוקרשט! טשיירה פרץ משמאל, התגבר על ההגנה האדומה והעביר רוחב לגנוהרה. החלוץ הצרפתי שרק עלה כמחליף הסתובב ובנגיעה הראשונה שלו בעט את שער היתרון לרשת של גורש.

דקה 75: 0:2 לסטיאווה בוקרשט! בודסקו הגביה כדור מימין לגנוהרה, שנגח מקרוב את השני.


דקה 85: קורהוט קיבל כדור ברחבה וניסה להעביר רוחב לפהארט, אבל המסירה הלכה החוצה.


גורש וטאהא בהלם (דני מרון)

דקה 88: הפועל באר שבע מצמקת ל-2:1! כדור רוחב של אלחמיד נהדף על ידי ההגנה והגיע לקואנקה, שגלגל לרשת מול שער ריק.

דקה 89. ב"ש מקופחת. פלאניץ' נגע בידו בכדור במהלך קרב אווירי ברחבה, השופט התעלם.


קואנקה. שער מצמק שלא עזר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי