מאמן אסטנה: "למכבי ת"א היו רגעים גדולים, לנו מזל"

שחקני אסטנה
שחקני אסטנה | אריאל שלום

הקזחים חגגו ניצחון חוץ ראשון ושיא קזחי, סטנמיר סטוילוב ניסה לצנן את ההתלהבות: "חיכינו לעקוץ את מכבי תל אביב במתפרצת. זו לא סנסציה שניצחנו, היה קשה"

(גודל טקסט)

אסטנה ניצחה את מכבי תל אביב פעמיים והעיפה אותה מהליגה האירופית, ובקזחסטן הייתה שמחה גדולה על כך. מאמן אסטנה, הבולגרי סטנמיר סטוילוב, שיבח את שחקניו על ניצחון החוץ הראשון בשלב הבתים. "השנה עבדנו קשה יותר מאשר בשנים קודמות ועשינו צעד קדימה. היום מכבי תל אביב שיחקה טוב מאיתנו והיו לה רגעים גדולים. לנו היו רגעים של מזל. חיכינו לרגע בו נעקוץ במתפרצת. אולי הניצחון שלנו הוא לא סנסציה, אבל זה היה משחק קשה כמו שחזיתי. הניצחון שלנו מוקדש לכל העם הקזחי".

סטוילוב סירב לומר שהשוער אריץ' היה גיבור המשחק: "כל הקבוצה היתה גיבורה היום". העיתונאים הקזחים טענו שג'וניור קאבננגה היה ביום חלש, אבל המאמן סירב להחליף אותו. "לא היה לי חלוץ אחר על הספסל". נכון לעכשיו הקבוצה שברה את שיא צבירת הנקודות של קבוצה קזחית כלשהי בליגה האירופית.

הקאזחים ציטטו בתקשורת המקומית את תגובות אוהדי מכבי תל אביב אחרי המשחק, בהם נכתב: "מדובר בשחקנים מוכשרים שמרוויחים הרבה כסף ולא נותנים תוצרת. המשחק של מכבי היה שבלוני, בלי רעיונות והיכולת בינונית מינוס. היינו מבישים".


לא סנסציה, אבל ניצחון חוץ ראשון ושיא קזחי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי