"ההצלה מקו השער מהנגיחה של דאבור פתחה את הדרך"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

באוסטריה חוגגים את ה-1:2 על דורטמונד ומכתירים את ההישג כנס. המאמן המנצח רוס: "נשארנו נאמנים לסגנון שלו שהוא להגן קדימה". המאמן המפסיד שטוגר: "מזל שיש גומלין"

(גודל טקסט)
זלצבורג הדהימה כשניצחה ב"זיגנאל אידונה פארק" 1:2 את דורטמונד כהמשך למסע המופלא שלה בליגה האירופית ובגביעי אירופה עם משחק 18 ברציפות ללא הפסד. מואנס דאבור שלא כבש היה שותף לחוויה הענקית.


הכותרות באוסטריה מדברות על סנסציה ענקית ועל כך שהכרטיס לרבע הגמר הפך לאפשרי לקראת הגומלין בשבוע הבא. רשת הטלוויזיה האוסטרית ORF טענה שהניצחון הושג בצדק ולא במקרה לאור ההתפתחויות על כר הדשא. ואלון ברישה שכבש צמד הנחיל הפסד ראשון לדורטמונד ליריבה אוסטרית בארבעה משחקים.




העיתון "קרונן צייטונג" בחר באירוע הספורט ככותרת הראשית שלו אותה הכתיר כך: "זלצבורג חגגה נס בכדורגל". בתוך הכתבה נאמר: "ההצלה של מרסל שמלצר מההזדמנות של דאבור נתנה הרבה ביטחון ופתחה את הדרך לשחקנים שהראו אומץ לב בלתי רגיל". עם זאת, החלוץ הישראלי קיבל בעיתון את הציון הכי חלש בקבוצה – 3.


4 – Dortmund have lost four of their last 6 home games in European competition (W1 D1), as many as they had in their previous 27 beforehand. Rogue. #BVBFCS#bvbrbs

— OptaFranz (@OptaFranz) 8 במרץ 2018


מאמן זלצבורג, הגרמני מרקו רוס אמר בסיום: "ניצחנו בהפרש של שער בגלל שידענו להגן טוב על השער שלנו. נשארנו נאמנים לסגנון המשחק שלנו שהוא להגן קדימה כי ההגנה הכי טובה זו ההתקפה. כל כך הרבה אוהדים באו לעודד אותנו ועשינו מהם מאושרים".



האוסטרים לא פרגנו ונתנו לדאבור את הציון החלש ביותר (GETTY)


פטר שטוגר האוסטרי מאמן דורטמונד אמר: "לא היינו מספיק טובים, אבל ההפסד הזה לא אומר בוודאות שנודח מהמפעל. אנחנו יכולים להפוך את התוצאה בגומלין. זה ברגליים שלנו. תודה לאל שיש גומלין. אנחנו בינתיים בצד המפסיד, אבל זה לא אומר שאכן נודח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי