זהבי ופלג צפויים לפתוח בהרכב בית"ר, לוזון: יש התרגשות

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

שני המגנים עשויים לעלות ב-11 במפגש הראשון בגיאורגיה נגד צ'יחורה סצ'חרה (חמישי, 18:00 בספורט2), המאמן: "יש לנו את הכלים לחזור עם תוצאה". קוויאר צפוי לערוך הופעת בכורה יחד עם ניצן, קלטינס במקום אינברום

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים, נחתה לפנות בוקר בטביליסי שבגיאורגיה, לקראת משחק החוץ מחר (חמישי, 18:00,ספורט2HD), נגד צ'יחורה סצ'חרה המקומית, במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. 



מאמן בית"ר, גיא לוזון, דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "יש התרגשות ודריכות. זה משחק רשמי ראשון שלו העונה ועוד באירופה. אנחנו יודעים שהקבוצה שמולנו מאוד מוכשרת וטכנית. אני תמיד מאמין בשחקנים שלי ויודע שיש לנו את הכלים בשביל להביא את התוצאה הרצויה".



ההמראה של הבית"רים נדחתה אמש במספר שעות, כך שהקבוצה הגיעה למלון רק בשעות הבוקר המוקדמות. על פי לוח הזמנים שנקבע, השחקנים קיבלו מנוחה עד הצהריים. הקבוצה ערכה הערב את האימון הטקטי המסכם, באצטדיון בו יערך המשחק, ולאחריו התכנסו השחקנים לצפייה משותפת של חצי גמר המונדיאל בין קרואטיה ואנגליה.


המאמן גיא לוזון תירגל בימים האחרונים הרכב די קבוע, כאשר בלם הרכש הספרדי קרלוס קוויאר, יפתח לצידו של טל כחילה במרכז ההגנה. צמד המגנים אור זהבי ומתן פלג תורגלו גם הם, כאשר בקישור האחורי יעלה אופיר קריאף ולצידו דוד קלטינס שתורגל במקומו של אור אינברום. בחלק הקדמי יפתחו אריק סאבו, עידן ורד, יעקב בריהון ויאקוב סילבסטר.



פרדו ובריהון באימון המסכם (צילומים: אודי ציטיאט, גיאורגיה)


צ'יחורה, מחזיקת הגביע הגיאורגי מדוגרת העונה רק במקום השביעי בליגה המקומית. הליגה בגיאורגיה החלה במרץ וצפויה להסתיים בקרוב. בעונה שעברה הודחה צ'יחורה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, על ידי אלטאך האוסטרית, שמאוחר יותר פגשה את מכבי תל אביב והודחה על ידה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.


"מצפה לנו משחק לא פשוט בכלל", אמר גורם במועדון. "זו קבוצה שניצחה בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה ונוצחה למעשה רק על ידי מוליכת הטבלה בליגה. כמובן שהמטרה מבחינתנו היא לחזור הביתה עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לגומלין בטדי, בשבוע הבא".


הרכב משוער: איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר, טל כחילה, אור זהבי, אופיר קריאף, דוד קלטינס, עידן ורד, אריק סאבו, יעקב בריהון, יאקוב סילבסטר.



  קריאף ו-ורד (אודי ציטיאט)

יערוך בכורה רשמית בצהוב שחור. ניצן (אודי ציטיאט)

יחייך גם אחרי המשחק מחר? לוזון (אודי ציטיאט)

כחילה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי