צ'יקו אופואדו קיבל ויזה והמריא לנורבגיה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אודי ציטיאט

בעקבות דרישתו של איביץ', החלוץ הניגרי יצטרף לצהובים בתקווה להספיק לאימון המסכם ולקחת חלק במשחק בחמישי מול סארפסבורג (20:05, ספורט1). האימון בשבת יהווה מבחן לגבי מצבו של עטר

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר, שנותר בארץ ולא המריא עם מכבי תל אביב למשחק בנורבגיה מחר (חמישי, 20:05, שידור ישיר בספורט1) נגד סארפסבורג, עובר סידרת בדיקות וטיפולים אצל הצוות הרפואי של המועדון כדי לטפל בכאבים מהם הוא סובל בברך ועליהם הוא מתלונן כבר מספר שבועות. במועדון הצהוב רוצים למצוא פתרון לבעיה של החלוץ שנמצא בכושר מצוין, ומיועד לקבל זימון לנבחרת ישראל על ידי המאמן החדש אנדי הרצוג בהנחה שיהיה בריא.

האימון ביום שבת בערב, לקראת המשחק נגד מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל ביום ראשון, יהיה המבחן של עטר לגבי שילובו במשחקים הבאים כמו הגומלין נגד סארפסבורג ביום חמישי הבא ונגד הפועל באר שבע במחזור השני בליגה. במכבי תל אביב מעדיפים להימנע בשלב זה מהתערבות רפואית וימתינו בנושא לתחילת השבוע הבא אחרי שהקבוצה תחזור מנורבגיה ביום שישי.

מי שכן המריא לנורבגיה בעקבות דרישה של המאמן ולאדן איביץ' הוא החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו שקיבל את הוויזה, ויקווה להגיע בזמן לאימון המסכם של הקבוצה הערב כדי שיוכל לשחק כבר מחר. רק לאחר אימון הערב יחליט הסרבי מי מבין אופואדו, וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד ואיתי שכטר יפתח בהרכב במקומו של עטר, כשעומר אצילי ודור מיכה אמורים להיות בהרכב.

שחקן נוסף שיפתח הוא המגן הימני אלי דסה שיחליף את מאור קנדיל, שבהחלטת הצוות המקצועי לא טס לנורבגיה וימתין בארץ, כשבין השניים צפויה להיערך רוטציה. זאת מתוך מטרה שלא להעמיס יותר מדי על דסה, שמשחקיו עד כה נופלים מהיכולת שגילה בעונה שעברה, ולאפשר לקנדיל לקחת חלק במשחקים רבים.


אופואדו. המריא לנורבגיה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי