ליגה אירופית: זלצבורג עם לייפציג, נאתכו יפגוש את מילאן

גביע הליגה האירופית
גביע הליגה האירופית | Gettyimages

הגרלת שלב הבתים במפעל האירופי השני בחשיבותו זימנה לקבוצתו של דאבור את "הדרבי" של התאגיד 'רד בול' במסגרת בית ב'. אולימפיאקוס יפגשו את הרוסונרי בבית ו' יחד עם דודלאנג' ובטיס. הגרלות קלות לארסנל וצ'לסי

(גודל טקסט)
הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית הסתיימה בצהריים (שישי) במונאקו, ובסופה חולקו 48 הקבוצות המשתתפות במפעל האירופי השני בחשיבותו ל-12 בתים של ארבע קבוצות בכל בית. 


אמנם מכבי תל אביב לא תהייה שם, אך ישנן לא מעט קבוצות אטרקטיביות שינסו לעשות את כל הדרך לגמר שיערך בבאקו, אזרבייג'אן. אצל הליגיונרים, בית ב' יהיה הבולט מכולם כשזלצבורג שהודחה שוב בשלב הפלייאוף בצורה אכזרית תפגוש את ליפצייג ל"דרבי" של תאגיד המשקאות הענקי ששנמצא בבעלות על שתי הקבוצות. עוד מפגש פיקאנטי במסגרת הבית יהיה בין קבוצתו של מונאס דאבור לזו של ניר ביטון, סלטיק. הקבוצה הרביעית בבית היא רוזנבורג הנורבגית.


אולימפיאקוס, קבוצתו של קפטן הנבחרת ביברס נאתכו הוגרלה לבית ו' ותפגוש את מילאן, דודלאנג' הצנועה מלוקסמבורג שלראשונה תופיע במעמד ובטיס הספרדית. סאפרסבורג שהדיחה אתמול את מכבי תל אביב, תפגוש בבית ט' את בשיקטאש הטורקית, גנק הבלגית ומאלמו השבדית. הקבוצות הלונדוניות צ'לסי וארסנל זכו להגרלות קלילות יחסית. הבלוז הוגרלו לבית עם פאוק סלוניקי באטה בוריסוב ווידואטון ההונגרית, התותחנים ישחקו בבית ה' עם ספורטינג ליסבון קרבאח וורסקלה האוקראינית.



נאתכו. יפגוש את מילאן (האתר הרשמי)


לשאר ההגרלה:


The official result of the #UELdraw!

Toughest group? pic.twitter.com/nfTeWdG1rq

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) August 31, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי