קלאודיו מרקיזיו הוצג בזניט, חתם לשנתיים

קלאודיו מרקיזיו
קלאודיו מרקיזיו | Gettyimages

הקשר בן ה-32 נפרד בחודש שעבר מיובנטוס אחרי 25 שנים במועדון והפך לשחקן חופשי, הקבוצה הרוסית הודיעה על צירופו ללא תמורה והוא ינסה לסייע לה להשיב את תואר האליפות במקביל להשתתפות בליגה האירופית

(גודל טקסט)
קלאודיו מרקיזיו עזב בחודש שעבר את יובנטוס אחרי 25 שנים במועדון, עבר בכל מחלקות הנוער והיה שותף כמובן לשבע האליפויות האחרונות שהושגו ברצף מאז 2011/12, אלא שבינואר יחגוג הקשר 33 ומתוך רצון שלא לפגוע במעמדו החליטו הצדדים על התרת חוזהו ברוח טובה.


הערב (שני) נחשף יעדו הבא של הקשר, שהשלים את מעברו לזניט סנט פטרסבורג בשורותיה חתם לשנתיים הבאות. בהודעה די לקונית וללא ציטוטים של השחקן, הודיעה זניט על צירופו בהעברה חופשית כמובן ופירטה את הישגיו בקריירה – בין השאר 389 משחקים במדי הגברת הזקנה בהם כבש 37 פעמים וגם בישל 42 שערים, שתי העפלות לגמר ליגת האלופות ועוד שלל תארים וציוני בדרך, בין השאר בנבחרת איטליה.


הקיץ זניט העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית ושם תפגוש את בורדו, קופנהאגן וסלאביה פראג והקשר צפוי להשתתף במדי הקבוצה לאור העובדה שהדד-ליין לרישום שחקנים יסתיים בעוד מספר שעות. בליגה הרוסית היא במקום הראשון אחרי שישה מחזורים, עם חמישה ניצחונות ותיקו – שתי נקודות מעל ספרטק מוסקבה ושלוש הפסד מרוסטוב. יש לציין שהקבוצה לא הצליחה לזכות באליפות מאז 2015.

Клаудио Маркизио — игрок «Зенита»!

Подробности: https://t.co/S3XLw6PxeU#MarchisioIsZenitpic.twitter.com/dVqZ6vCSBY

— ФК «Зенит» (@zenit_spb) September 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי