צפו: הדיפה מדהימה של טקין סידרה לפנרבחצ'ה 0:1 יקר על זניט

איסלאם סלימאני
איסלאם סלימאני | האתר הרשמי

שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית: איסלאם סלימאני כבש (21), השוער עצר פנדל של רוברט מאק (44) והטורקים השיגו מקדמה לקראת הגומלין שייערך ברוסיה בעוד תשעה ימים. בחמישי: לאציו תארח את סביליה

(גודל טקסט)
שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית נפתח הערב (שלישי) עם מפגש אחד בו גברה פנרבח'צה בביתה 0:1 על זניט סנט פטרסבורג והשיגה מקדמה לקראת הגומלין שייערך ברוסיה בעוד תשעה ימים.


פנרבחצ'ה פתחה את המשחק טוב יותר ובדקה ה-21 גם עלתה ליתרון מוצדק לאחר שאיסלאם סלימאני הגיע ראשון לכדור קרן שהרים מתיו ולבואנה ובעט מקרוב לרשת. שניות לפני הירידה להפסקה קיבלה זניט הזדמנות פז להשוות, אך פנדל של רוברט מאק נעצר על ידי הארון טקין שזינק בצורה נפלאה והדף עם קצות האצבעות למשקוף.


ביום חמישי הקרוב (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) יתקיימו 15 משחקים נוספים במסגרת שלב הנוק-אאוט של המפעל כאשר במוקד לאציו תארח את סביליה, ארסנל תפגוש את באטה בוריסוב בחוץ, צ'לסי תצא למאלמו, סלטיק תתמודד מול ולנסיה ונאפולי תשחק בציריך.


Harun Tekin
Turkiye
Avrupa
Bütün kitalarda her yerde itina ile penaltı kurtarilir !! pic.twitter.com/vvh6N0fu3p

— diFENERansiyel Denklem #28 (@SolakSagAcik) February 12, 2019

İlk yarıdan kareler.#FBvZNTpic.twitter.com/Q6OaXkw5X3

— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) February 12, 2019

%53 – Harun Tekin, Süper Lig ve UEFA Avrupa Ligi'nde karşılaştığı son 19 penaltının 10'unu kurtardı (%53). Opta'nın gol beklentisi (xg) modeline göre bir penaltının gol olma ihtimali %79. ⛔. pic.twitter.com/4nLI1j9dz1

— OptaCan (@OptaCan) February 12, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי