צפו: דאבור בשמינית, סולומון הודח, ארסנל ונאפולי העפילו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

ליגה אירופית: החלוץ כבש (94) ואלופת אוסטריה הביסה את קלאב ברוז 0:4 והשלימה את המשימה. הקשר הוחלף בהפסקה, שחטאר נוצחה 4:1 בפרנקפורט. התותחנים לא נלחצו ומחצו את באטה, האיטלקים ניצחו גם בשווייץ

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית נמשכים הערב (חמישי) עם 15 משחקים, שמונה מהם כבר הסתיימו, כשבמוקד מואנס דאבור וזלצבורג עלו לשמינית הגמר על חשבון קלאב ברוז' עם הצגה ביתית. שחטאר ומנור סולומון הובסו בגרמניה, ארסנל עלתה שלב עם ניצחון מרשים באמירויות על באטה. נאפולי ניצחה גם באיטליה את ציריך, ולנסיה השלימה ניצחון כפול על סלטיק, זניט מחקה פיגור מהמפגש בטורקיה והדיחה את פנרבחצ'ה. ויאריאל השיגה תיקו שהספיק לה מול ספורטינג ליסבון ודינמו זאגרב הביסה את פלזן בדרך לשמינית הגמר. 


ארסנל – באטה בוריסוב  0:3 (1:3 לתותחנים בסיכום שני המשחקים). לחצו כאן וצפו בתקציר

אז אחרי שאונאי אמרי תירץ את ההפסד בבלארוס ואמר שתנאי המגרש היו גרועים, שחקניו לא נבהלו מההפסד המפתיע במשחק הראשון בבוריסוב, והצליחו לתקן את הרושם כשעשו את העבודה מול הקהל הביתי באמירויות והעפילו לשלב הבא. כבר בדקה ה-4 אובמיאנג פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב שזקאר וולקוב דחק לשערו. שש דקות לירידה למחצית שקודראן מוסטפי קבע יתרון כפול לתותחנים. סוקרטיס שרק חזר מפציעה נעץ בנגיחה בדקה ה-61 אחרי כדור קרן את השלישי.  




פייר אמריק אובמיאנג (Gettyimages)


רד בול זלצבורג – קלאב ברוז' (2:5 לאוסטרים בסיכום שני המשחקים)

המארחים הצליחו למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון ונתנו הצגה גדולה בדרך לשמינית הגמר. בדקה ה-11 מואנס דאבור היה יכול להעלות את האוסטרים ליתרון אבל הוא החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים. שבע דקות לאחר מכן זלצבורג השיגה את השער הראשון עם טיל אדיר מ-18 מטרים של שאבייר שלאגר. פטסון דאקה הכפיל את התוצאה בדקה ה-29. שתי דקות לסיום המחצית דאקה כבש את השני שלו ולמעשה סגר את הסיפור. עמוק בתוך תוספת הזמן דאבור החזיר לקבוצתו על החמצת הפנדל וכבש את הרביעי של האוסטרים.




מואנס דאבור חוגג עלייה לשלב הבא (Gettyimages)


איינטרכט פרנקפורט – שחטאר דונייצק (3:6 לגרמנים בסיכום שני המשחקים). לחצו כאן וצפו בתקציר

הגרמנים ממשיכים את העונה המצויינת שלהם והוכיחו הערב שהם רוצים להגיע רחוק מאוד במפעל. מנגד, האוקראינים המאוכזבים יצטרכו להסתפק בליגה המקומית אותה הם מובילים בבטחה. מנור סולומון אמנם פתח לראשונה בהרכב של האורחים, אבל בדקה ה-23 הגרמנים עלו ליתרון משער של לוקה יוביץ', ושלוש דקות לאחר מכן סבסטיאן האלר כבש את השני. הישראלי הוחלף בהפסקה ובדקה ה-64 שחטאר צימקה את התוצאה עם שער של ג'וניור מוראס. דווקא לאחר דקות טובות של האורחים, התקפה מתפרצת בדקה ה-80 הסתיימה עם השער השני של סבסטיאן האלר, שתי דקות לסיום אנטה רביץ' כבש וחתם את תוצאת המשחק. 




מנור סולומון (שחטאר דונייצק רשמי)


ולנסיה – סלטיק 0:1 (0:3 לעטלפים בסיכום שני המשחקים)

הספרדים השלימו ניצחון כפול על הסקוטים ללא ניר ביטון שנותר מחוץ לסגל, וכצפוי עלו לשלב הבא. קווין גאמיירו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-70, המשימה של סלטיק הפכה לבלתי אפשרית כשכבר בדקה ה-37 הם נותרו בעשרה שחקנים עם הרחקתו של ג'רמי טוליאן.


ויאריאל – ספורטינג ליסבון 1:1 (1:2 לצוללת הצהובה בסיכום שני המשחקים). לחצו כאן וצפו בתקציר

המארחים הסתפקו בתיקו לאחר שניצחו בליסבון. ברונו פרננדס העלה את הפורטוגלים ליתרון בדקה ה-45 והאורחת הייתה לגמרי בתמונה, אבל חמש דקות לאחר מכן היא נשארה בעשרה שחקנים עם הרחקתו של ג'פרסון. הספרדים ניצלו את היתרון המספרי והצליחו להשיג את השוויון בדקה ה-80 עם שער של פאבלו פורנאלס שהעלה אותם לשמינית הגמר.


נאפולי – פ.צ ציריך 0:2 (1:5 לאיטלקים בסיכום שני המשחקים)

אחרי שהבקיעה שלושה שערים במשחק הראשון, המארחת עלתה ליתרון משער בדקה ה-43 של סימונה ורדי, רבע שעה לסיום המשחק אדם אונאס כבש את השני של האיטלקים שכצפוי השלימו ניצחון כפול על השווייצרים.




סימונה וארדי חוגג את השער הראשון של נאפולי (Gettyimages)


זניט סט פטרסבורג – פנרבחצ'ה 1:3 (2:3 לרוסים בסיכום שני המשחקים). לחצו כאן וצפו בתקציר

מוליכת הליגה הרוסית הצליחה להפוך פיגור מהמשחק הראשון בטורקיה עם ניצחון גדול על פנרבחצ'ה. ארבע דקות מהפתיחה מגומאד אודזואב העלה את המארחת ליתרון, סרדאר אזמון הכפיל בדקה ה-37, אך מהמט טופאל כבש שער חוץ דרמטי ששינה את התמונה שתי דקות למחצית. רבע שעה לסיום סרדאר אזמון כבש את השני שלו ושלח את זניט לשלב הבא.




שחקני זניט חוגגים העפלה (Gettyimages)


דינמו זאגרב – ויקטוריה פלזן 0:3 (2:4 לקרואטים בסיכום שני המשחקים)

המארחת שכבשה חמישייה לרשת של הפועל באר שבע בתחילת העונה, הצליחה להפוך את הפיגור מהמשחק הראשון בצ'כיה עם שלישייה. מיסלאב אורשיץ' כבש אחרי 15 דקות מהפתיחה, אמיר דילאבר הכפיל את התוצאה בדקה ה-34 וברונו פטקוביץ' חתם את התוצאה בדקה ה-73. שלוש דקות לסיום דויד לימברסקי הורחק והשאיר את הצ'כים ב-10 שחקנים. 

 

דינמו זאגרב מציגה – נבחרת ברזיל pic.twitter.com/OfuuwGIrJ8

— netanel tzigler (@netanelzigler) February 21, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי