צפו: ארסנל הפסידה 3:1 לראן, רק 2:2 לסביליה נגד סלביה פראג

לורן קוסיילני
לורן קוסיילני | Gettyimages

המשחק הראשון בשמינית הגמר: בוריגו (41), עצמי של מונראל (65) וסאר (87) מחקו שער חוץ מוקדם של איוובי (4), סוקראטיס הורחק (42). האנדלוסים חייבים לנצח בצ'כיה אחרי שני שערי חוץ. 0:0 בין פרנקפורט לאינטר

קבוצות: אינטר סביליה
(גודל טקסט)

אחרי הטירוף בליגת האלופות, שלב שמינית גמר הליגה האירופית נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים  במנה הראשונה. ארסנל נוצחה 3:1 בצרפת על ידי ראן והסתבכה, פרנקפורט ואינטר נפרדו ב-0:0, סביליה סיימה ב-2:2 מאכזב נגד סלביה פראג, ויאריאל השיגה 1:3 גדול ברוסיה נגד זניט ודינמו זאגרב היממה את בנפיקה ליסבון עם 0:1.


ראן – ארסנל 1:3

עם אוזיל ואובמיאנג בהרכב, התותחנים פתחו בלחץ כבד וארבע דקות מהפתיחה הם באו על שכרם כאשר אלכס איוובי עשה סיבוב נהדר ושלח בעיטה מתוחכמת לקורה ופנימה. בדקה ה-41 ארסנל ספגה מכה כפולה. סוקראטיס הכשיל שחקן צרפתי על סף הרחבה והורחק בכרטיס צהוב שני. הבעיטה החופשית של בנג'מין בוריגו נהדפה בחומה, אולם הכדור חזר אליו והוא שלח טיל אדיר לחיבורים וקבע 1:1 בהפסקה.


בחצי השני ראן ניצלה את החיסרון המספרי של ארסנל והפכה את התוצאה הודות לשער עצמי מקרי של נאצ'ו מונראל (65) ונגיחה אדירה של איסמאילה סאר (87) והיא תגיע לגומלין בלונדון עם יתרון משמעותי.


We've got it all to do at the Emirates.

#UELpic.twitter.com/fGj4iZSzDB

— Arsenal FC (@Arsenal) March 7, 2019


סביליה – סלבה פראג 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר
)

אחת המועמדות הבכירות לזכייה במפעל פתחה בטירוף וכעבור דקה אחת בלבד היה זה וויסאם בן ידר שניצל שגיאה גסה בהגנת סלביה פראג והכניע את השוער באחד על אחד. האורחת, שלא הרבתה לתקוף, השיגה שער חוץ יקר מפז (25) אחרי מהלך קבוצתי מרשים וטיל של מירוסלאב סטוך לרשת. הקצב המטורף נמשך וכעבור שלוש דקות מוניר אל חדאדי, שהגיע מברצלונה בינואר, העלה את סביליה ל-1:2 עם בעיטה מהאוויר לאחר תרגיל קרן מרשים. בדקה ה-39 כדור קרן פגע בגופו של אלכס קרל וקבע 2:2 מדהים שנשמר עד הסיום והעביר את ההכרעה לגומלין בצ'כיה.


FT: #SevillaFC 2-2 @slaviaofficial

A disappointing night for Sevilla leaves us with work to do in Prague.#UEL#vamosmiSevilla#WeareSevillapic.twitter.com/62TyGOa9uL

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) March 7, 2019


פרנקפורט – אינטר 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הציפיות מהמשחק בגרמניה היו גבוהות, אך הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים שהעביר את ההכרעה לגומלין בסן סירו. טאלב טואטחה, כרגיל יש לומר, נשאר מחוץ לסגל פרנקפורט. מנגד, אינטר הגיעה ללא הכוכב המסוכסך מאורו איקרדי. הפתיחה הייתה שקולה ומרצלו ברוזוביץ' האורח קיבל צ'אנס לכבוש שער חוץ יקר (22), אך הפנדל שלו נהדף נפלא על ידי קווין טראפ. 0:0 מאכזב בסיום.


תוצאות נוספות

דינמו זאגרב – בנפיקה ליסבון 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

זניט – ויאריאל 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
 

⌛️ | FISCHIO FINALE

Nessun gol al "Waldstadion", si deciderà tutto nel ritorno al "Meazza" giovedì prossimo.#EintrachtInter 0-0 #UELpic.twitter.com/8yJhakJSgG

— Inter (@Inter) March 7, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי