בסביליה מחכים לראות את מואנס דאבור נגד נאפולי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

ב-ABC נכתב כי האנדלוסים ממתינים למשחק בין זלצבורג לאיטלקים בשמינית גמר הליגה האירופית (חמישי, 21:50, שידור ישיר בספורט2): "זה מבחן מול קבוצה ברמה הכי גבוהה, שיתוף הפעולה עם בן ידר יהיה מרגש"

(גודל טקסט)

בעיתון הספרדי ABC ציינו כי בסביליה מצפים כבר לראות את מואנס דאבור משחק בשורותיהם בעונה הבאה. היום (חמישי, 21:50, שידור ישיר בספורט2), צפוי לישראלי משחק קשה מאוד נגד נאפולי באיטליה, במסגרת המפגש הראשון מבין שניים של שמינית גמר הליגה האירופית.

בסביליה נקלעו לבעיות בליגה בגלל חוסר בכיבוש שערים, אבל בליגה האירופית וויסאם בן ידר מדורג שני בכיבוש שערים עם שישה כיבושים יחד עם אוליביה ז'ירו מצ'לסי ולוקה יוביץ' מפרנקפורט. החלוץ הצרפתי כבש צמדים ב-1:5 על סטנדרד ליאז'וב-0:3 על קרסנודאר. בליגה האנדלוסים כבשו רק חמישה שערים בשמונת המשחקים האחרונים והפסידו לאחרונה בטבלה הואסקה 2:1.

על הציפייה לדאבור נכתב ב-ABC: "מעניין לציין ששני המובילים בצמרת הכובשים בליגה האירופית שייכים לסביליה. בן ידר כבר משחק בה ועכשיו אנחנו מחכים למונאס דאבור שמוביל את טבלת הכיבושים עם שבעה שערים. הוא יהיה שחקן של סביליה מהראשון ביולי. העובדה שהוא מוביל בתחרות כזאת חזקה באירופה כמלך השערים מראה עד כמה הקבוצה עשתה רכש איכותי בינואר". דאבור כבש העונה 24 שערים ב-34 משחקים בכל המסגרות, דבר שמאוד מוצא חן בעיני האנדלוסים.


מואנס דאבור (Gettyimages)

דאבור גם קיבל מחמאות על כך שהוא השחקן שבעט לשער יותר מכל אחד אחר בליגה האירופית. החלוץ של זלצבורג בעט 14 פעמים למסגרת השער במפעל. ארבע בעיטות יותר משל אוליביה ז'ירו (צ'לסי), קוסטאס פורטוניס (אולימפיאקוס), מיסלאב אורשיץ' (דינאמו דאגרב), וגם מחברו לקבוצה פרדריק גולברדסן.

בסביליה מאוד רוצים לראות איך דאבור ישחק מול נאפולי ובעיתון נכתב: "מצפה לדאבור משחק ברמה הכי גבוהה מול יריבה רצינית, ונוכל לבחון את יכולתו לקראת הגעתו לסביליה". במועדון האנדלוסי פועלים להאריך את חוזהו של בן ידר, שלא יברח להם לקבוצה אחרת. סעיף השחרור שלו עומד על כ-40 מיליון יורו ויש לו חוזה עד 2021.

באתר "קאלצ'ו נאפולי 1926" נכתב לקראת המשחק שגם אם האוהדים האיטלקים שמחו לראות את זלצבורג מוגרלת נגדם בשמינית גמר הליגה האירופית, הם צריכים לקחת בחשבון את העובדה שיש מולם חלוץ כמו דאבור המכונה "כריסטיאנו רונאלדו של האוסטרים".


וויסאם בן ידר. בסביליה מחכים לשיתוף הפעולה שלו עם החלוץ הישראלי בעונה הבאה (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי