באיטליה פירגנו לדאבור: "חלוץ של פעם, הצליח להכניע את נאפולי"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

למרות ההדחה מאירופה, הכוכב הישראלי זכה לשבחים על המשחק שלו בניצחון 1:3 של זלצבורג על נאפולי: "חלוץ ברמה גבוהה מאוד". גם באוסטריה החמיאו: "הוכיח למה הוא נחשב לאחד החלוצים הטובים באירופה"

(גודל טקסט)
זלצבורג נפרדה אתמול (חמישי) מהליגה האירופית בצורה הכי מכובדת שאפשר, עם ניצחון 1:3 על נאפולי בבית. מואנס דאבור כבש את שערו השמיני במפעל, אבל כבר לא יזכה בתואר מלך השערים של הטורניר כיוון שאוליביה ז'ירו עבר אותו עם שלושער שהעלה את מאזנו לתשעה שערים במפעל. דאבור כבש שער ענק והוכיח שלא שכח לכבוש, ושהביקורות נגדו בשבוע האחרון אחרי שהחמיץ פנדל נגד שטורם גראץ לא היו במקום. זו בשורה טובה לנבחרת ישראל, אבל הרגשת החמצה לזלצבורג שהיתה צריכה לכבוש חמישה שערים כדי לעבור.


באיטליה זכה דאבור לשבחים, כאשר בעיתון "קוריירה דלו ספורט" נבחר למצטיין עם ציון של 7.5 ובכותרת נכתב: "דאבור אחד בזלצבורג לא היה מספיק כדי לעבור את נאפולי. מדובר בחלוץ ברמה גבוהה מאוד, חלוץ אמיתי כמו פעם, שהצליח להכניע את נאפולי. הוא הוכיח הרבה איכות במשחק הזה". עם כמות שבחים כזאת, ייתכן מאוד שדאבור החמיץ מעבר לאחת הגדולות באיטליה אם רק היה מחכה לקיץ.


גם בספרד פירגנו לדאבור אחריו הם עוקבים לקראת המעבר שלו לסביליה, וכתבו באתר "אלדסמארקה" האנדלוסי: "דאבור הוכיח שוב למה הוא נחשב כיום לאחד החלוצים הגדולים באירופה. הוא כבש גולאסו והראה שוב את יכולותיו ההתקפיות המעולות. עם 20 שערים, הוא עדיין מוביל העונה את גביעי אירופה עם שער אחד יותר מוויסאם בן ידר וכריסטיאנו רונאלדו".


Buen gol de de Dabbur contra el @sscnapoli. Veremos si mantiene el nivel de la Europa League en España. pic.twitter.com/bPFCTvrGjS

— Borja Javier (@Borjamontoya88) 14 במרץ 2019


מאמן זלצבורג מרקו רוזה הודה בסיום שיש לו רגשות מעורבים: "מצד אחד אכזבה גדולה מאוד שלא עלינו לרבע הגמר, ומהצד השני גאווה גדולה על המשחק שלנו ועל הניצחון. בכל פעם הצלחנו להגיב בצורה טובה לתוצאות שלנו בסיבוב הראשון. הבחורים נתנו הכל על המגרש והשקיעו המון, אבל נענשנו על השער המוקדם שנאפולי כבשה. צריך לומר שהפסדנו לקבוצה הכי טובה בליגה האירופית, ואני מודה לאוהדים שנשארו אחרי סיום המשחק והריעו לאוהדים. לא הרבה קבוצות יכולות לנצח היום את נאפולי".


גם באוסטריה פירגנו לדאבור, ורשת השידור האוסטרית ORF כתבה: "דאבור הוכיח למה הוא נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה האירופית עם השער המצוין שכבש אחרי שהערים על ולאד קיריקש בלמה הרומני של נאפולי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי