רבע גמר הליגה האירופית: ארסנל – נאפולי, ולנסיה – ויאריאל

הגרלת הליגה האירופית
הגרלת הליגה האירופית | Gettyimages

הגרלה מרתקת במפעל האירופי המשני: שתיים מהפייבוריטיות לזכייה בתואר ייפגשו כבר בשלב שמונה הגדולות, דרבי ספרדי במפגש המקביל. בנפיקה תתמודד נגד פרנקפורט, צ'לסי קיבלה הגרלה קלה בדמות סלביה פראג

(גודל טקסט)
אחרי שגילינו מה יהיו רבעי וחצאי גמר ליגת האלופות, גם הגרלת המפעל המשני, הליגה האירופית, נערכה היום (שישי) עם שמונה הקבוצות האחרונות שעוד מקוות להניף תואר אירופי העונה.


מואנס דאבור וזלצבורג, שהגיעו לחצי הגמר בעונה שעברה, כבר לא יזכו לחזור על ההישג, אבל קבוצה אחרת שהיתה במעמד הזה לפני שנה היא ארסנל, שכעת נמצאת בין המועמדות המובילות לזכייה. עוד פייבוריטית אנגלית היא צ'לסי, שהניפה את התואר הזה ב-2013. הקבוצה הבכירה השלישית היא נאפולי, שנשרה למפעל לאחר שסיימה במקום השלישי בליגת האלופות בבית מוות שכלל גם את ליברפול ופריז סן ז'רמן.


שתיים מהמועמדות הבכירות הללו, קבעה ההגרלה, ייפגשו כבר ברבע הגמר. ארסנל ונאפולי ייאלצו להתמודד אחת נגד השנייה בקרב על הכרטיס לחצי הגמר, בעוד הפייבוריטית השלישית, צ'לסי, זכתה להגרלה הקלה ביותר ותפגוש את סלביה פראג – שהדהימה אתמול את סביליה עם שני שערים בדקות הסיום של ההארכה.


The quarter-finals draw in full

Most exciting game? #UEL | #UELdrawpic.twitter.com/W3OBTlHM3U

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) March 15, 2019


עוד מפגש מעניין יהיה דרבי בין שתי הנציגות הספרדיות האחרונות במפעל, ולנסיה ו-ויאריאל. המפגש האחרון הוא בין פרנקפורט של טאלב טוואטחה לבנפיקה הפורטוגלית.


בנוסף, הוגרלו חצאי הגמר שקבעו כי המנצחת מבין שתי הספרדיות תפגוש את ארסנל או נאפולי. צ'לסי, בהנחה שלא תיפול לרגלי הצ'כים כמו סביליה, תפגוש את המנצחת בין בנפיקה לפרנקפורט. כלומר, ייתכן ונקבל דרבי לונדוני בין צ'לסי לארסנל בגמר, במה שיהיה סיום מרתק לקמפיין האירופי של שתי הקבוצות. אבל הדרך לגמר בבאקו עוד ארוכה, ושש קבוצות נוספות רוצות את התואר הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי