אמרי: "ראמזי נותן הכל עבור ארסנל, רוצה ליהנות מהרגעים האלה"

ארון ראמזי
ארון ראמזי | AFP

הוולשי שיעבור ליובנטוס בתום העונה הצטיין ב-0:2 על נאפולי ברבע גמר הליגה האירופית והמנג'ר החמיא: "אני חושב שהוא רוצה לעשות משהו משמעותי לפני שהוא עוזב". אינסינייה: "מההופעות הכי רעות שלנו העונה"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
ארסנל הצליחה להכניע בביתה 0:2 את נאפולי ברבע גמר הליגה האירופית והשיגה מקדמה מאוד משמעותית לקראת הגומלין באיטליה, בעיקר הודות לפתיחה נפלאה של ארון ראמזי – בעונה הבאה קשר יובנטוס, שעל עזיבתו לגברת הזקנה לא יקבלו התותחנים אף לא אגורה שחוקה. הוולשי סיים את חוזהו, לא הגיע להבנות על הארכת ההתקשרות ואלופת איטליה היא שתהנה משירותיו.


ולמרות העזיבה ההולכת וקרבה, מנג'ר ארסנל אונאי אמרי כלל לא שוקל שלא להשתמש בשירותיו. בתחילת השבוע בהפסד לאברטון, ראמזי לא היה כשיר לחלוטין ועלה רק מהספסל למחצית השנייה, אבל אתמול הוא פתח, כבש כבר בדקה ה-14 ובעיטה של לוקאס טוריירה פגעה בקאלידו קוליבאלי והפכה לשער עצמי שקבע יתרון כפול.


"ראמזי היה פשוט נפלא", החמיא אמרי, "אני חושב שהוא רוצה לעשות איתנו משהו משמעותי, לעזור לנו לעשות משהו כזה כי ארסנל חשובה לו. הוא נותן את הכל עבור המועדון והאוהדים כדי להיות הכי טוב שהוא יכול, אבל למען האמת זה לא רק הוא, אלא שכולם. אני רוצה ליהנות מהרגעים האלה איתו, הוא מאוד מפוקס וחושב רק על ארסנל ולא על העונה הבאה".



ראמזי. "נותן הכל כי ארסנל חשובה לו" (Gettyimages)


מעבר לראמזי, ארסנל הייתה טובה יותר מנאפולי וכלל לא הייתה רחוקה מלנצח ביתרון גדול יותר, בוודאי במחצית הראשונה. אמרי הוסיף על כך: "התוצאה שהשגנו הגיעה לנו, שלטנו במשחק, כבשנו ולא ספגנו. ידענו שיהיה מאוד קשה ועכשיו בגומלין יהיה קשה עוד יותר, כי שם נאפולי תשתמש בכל הכלים ההתקפיים. הסיכויים הם עדיין 50-50. לפעמים במשחקי חוץ אנחנו מאבדים את הרוח שלנו והאתגר שלנו עד סוף העונה הוא לשנות את זה ולהגיע בהתאם גם למשחקי חוץ".


לוקאס טוריירה, שכאמור בעיטה שלו הובילה להכפלת היתרון והוא הגיע ללונדון מאיטליה, סיפר: "שיחקתי בסן פאולו ואני יודע כמה זה יהיה קשה שם. התכוננו לנאפולי כל השבוע וככה הגיע גם השער שלי, משחק הלחץ זה משהו שעבדנו עליו. יש לנאפולי קהל פנאטי והיא מאוד חזקה בביתה, אבל אנחנו יכולים להבקיע גם שם".


מן העבר השני, נאפולי רחוקה מלהרים ידיים לקראת הגומלין. המאמן קרלו אנצ'לוטי הודה: "הופתעתי מאוד מהפתיחה שלנו. רצינו להיכנס למשחק בצורה אמיצה ובמקום זה השחקנים חששו, פחדו ונענשו. היה קשה לחזור מהמצב הזה, ובכל זאת הגענו לשני מצבי הבקעה גדולים. עכשיו אנחנו מקווים שהאוהדים יסייעו לנו כתמיד במשחק הבית, כי אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי. זו לא משוכה בלתי אפשרית. זה היה משחק מאוד קשה ובכנות שאני מופתע מהטעויות שעשינו, אבל אבהיר שעוד יש לנו סיכוי".



"בכנות, מופתע מהטעויות שעשינו". אנצ'לוטי לאחר ההפסד (AFP)


גם הכוכב לורנצו אינסינייה שידר שהכל עדיין פתוח: "נצטרך לחשוב על הטעויות שעשינו מול קבוצה באמת נהדרת, זו אחת ההופעות הכי חלשות שלנו העונה, אבל עלינו להתרכז ולעשות דברים אחרת בגומלין. נצטרך לשחק עם הנחישות הנכונה בחמישי הבא כדי להשלים את המהפך. אני עדיין מאמין שהמשימה אפשרית כי גם היום הייתה לנו הזדמנות להבקיע. ההחלקה של מיליק? המשחק גמור, אין מה לדבר על זה. עלינו לחשוב על מהפך בגומלין".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי