פרנקפורט רוצה להפתיע גם את צ'לסי: "חשוב גם ליהנות"

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | Gettyimages

הגרמנים, שהדיחו כבר את אינטר ובנפיקה, בוטחים בקהל כשחקן ה-12 לקראת חצי הגמר (חמישי, 21:50 בספורט2) נגד הבלוז שטרם הפסידו במפעל. המאמן הוטר: "הם עזרו לנו בדרך, מרגישים את הציפייה". ז'ירו יפתח

(גודל טקסט)
איינטרכט פרנקפורט תארח את צ'לסי מחר (21:50, שידור ישיר בספורט2) במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האחרופית. בעוד שלוש העולות האחרות לשלב הזה די רגילות למעמד, הרי,שפרנקפורט, שחוזרת למעמד לראשונה מאז 1980, היא ההפתעה הגדולה של המפעל. הקבוצה של אדי הוטר, שסיימה את שלב הבתים במאזן מושלם וכבשה 28 שערים בעונה האירופית שלה, הדיחה בזו אחר זו את שחטאר דונייצק, אינטר ובנפיקה ליסבון, וכעת היא רוצה להמשיך במסע גם המומנטום הבינוני בליגה, כשפרנקפורט סופרת שלושה משחקים ללא ניצחון, לא רלוונטי מבחינתם למשחק מחר.


המאמן אדי הוטר אמר במסיבת העיתונאים: "זה היה מסע ארוך וקשה להגיע לכאן (לחצי הגמר). צ'לסי זו בהחלט הקבוצה הכי חזקה שפגשנו עד עכשיו, יש להם הרבה ניסיון ונצטרך מאמץ עילאי כדי לעבור אותם. ברור שהם פייבוריטים, אבל כשהקבוצה מגיעה לחצי הגמר אתה רוצה לנצל את ההזדמנות. אני משוכנע שנשיג תוצאה טובה".


הוטר החמיא לקהל: "האוהדים הם תמיד השחקן ה-12 שלנו, כל היריבות ששיחקו מולנו התרשמו מהאוהדים שעזרו לנו מאוד בדרך הזו, ואנחנו מקווים ששוב יהיה הניצוץ הזה. אנחנו חווים את ההתרגשות של כולם ויודעים עד כמה המשחק הזה חשוב למועדון ולאוהדים". האוסטרי סיכם: "חשוב גם ליהנות מהרגע הזה". המארחת תחסר את החלוץ אנטה רביץ' שייעדר בגלל כרטיסים צהובים. גם טאלב טאווטחה לא ישחק.



ז'ירו, הזאר ופדרו. "היריבה החזקה שפגשנו" (Gettyimages)


הקשר מיאט גאצ'ינוביץ' ביטל את השאלות על עייפות: "אנחנו לא נהיה עייפים, זה הכל בראש, נגד יריבה כזו בחצי גמר הליגה האירופית, אתה תמיד מגיע נחוש ורענן. אני רואה הרבה משחקים באנגליה, זו הליגה הטובה בעולם ואני מצפה להתמודד נגד יריבה חזקה". הסרבי הביע אופטימי לקראת המשחק: "צ'לסי היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל כשאנחנו משחקים כמו שאנחנו יודעים – אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה עם הקהל הזה". מי שיעמוד במרכז העניינים הוא החלוץ לוקה יוביץ', שאמנם לא כבש נגד בנפיקה אך הוא מלך השערים של הקבוצה העונה עם 25 שערים בסה"כ, שמונה מהם באירופה, והוא סגן השערים במפעל אחרי אוליבייה ז'ירו מצ'לסי.


צ'לסי יודעת שזכייה בליגה האירופית, כפי שעשתה בעונת 2012/13, היא הדרך היחידה שלה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה, כנראה. הבלוז לא הפסידו העונה במפעל והרצף שלהם ללא הפסד עומד על 15 משחקים. במידה והאנגלים לא יפסידו מחר, היא תשיג מקדמה נהדרת לגומלין בסטמפורד ברידג' וגם תקבע שיא מפעל. הקבוצה של מאוריציו סארי תחסר את הבלם אנטוניו רודיגר והקשר קאלום הדסון אודוי שגמר את העונה. וויליאן, שרשם שבעה בישולים העונה, כמו איגור סטאסביץ' מבאטה בוריסוב, נמצא בספק למשחק, בעוד אוליבייה ז'ירו שכבש עשרה שערים, ישחק על חשבונו של גונסאלו היגואין.


האנגלים, לפחות לפי גולשי הטוויטר, נחשבים לפייבוריטים לזכייה במפעל. 39% מהמצביעים השיבו בסקר שהקבוצה מלונדון תזכה במפעל, ובמקום השני נמצאת ארסנל עם 24%. הגרמנים אחרונים עם 13%.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי