אוזיל לפני ולנסיה: "אני מאושר בארסנל, למה שארצה לעזוב?"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | AFP

הגרמני בן ה-30 התייחס לשמועות על עזיבה בקיץ הקרוב: "יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני יכול לתרום עוד הרבה. המצב ביני לבין אמרי טוב, רוצה לפתוח אבל מקבל את ההחלטה". צפוי להיות על הספסל הערב (21:50, ספורט1)

(גודל טקסט)

ארסנל תפגוש הערב (חמישי 21:50, שידור ישיר בספורט1) את ולנסיה למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית, במטרה להפעיל לגמר אירופי ראשון מאז 2006 ולהשיג תואר ראשון מחוץ לאנגליה מזה 25 שנה.

מי שיהיה בכושר וצפוי לקחת חלק במשחק הוא מסוט אוזיל, שהחמיץ את התבוסה 3:0 ללסטר בשל פציעה בכף הרגל. הקשר ההתקפי התראיין לאתר "סקאי ספורט" באנגליה וסיפר על עיתדו במועדון, לאור השמועות כי יעזוב בקיץ.

"אני מאושר בארסנל", אמר אוזיל, "למה לא? אני בן 30, יש לי עוד שנים לפניי, זאת החלטה של המועדון כמובן אבל יש לי עוד שנתיים בחוזה כאן – אחר כך אני לא יודע מה יקרה. אין לי בעיה עם השיטה של אמרי שמשאירה אותי על הספסל. תמיד יש ספקולציות, אבל כולם יודעים שהמצב בינינו חיובי".

אוזיל.
אוזיל. "תמיד יש ספקולציות" (AFP)

"כשחקן אתה תמיד רוצה לפתוח, אבל המאמן הוא זה שמחליט ככה שגם אם אתה לא בהרכב אתה פשוט ממשיך הלאה".

עתידו של אוזיל עשוי להיות תלוי בשאלה האם ארסנל תשחק בליגת האלופות. לאור התוצאות האחרונות שלה בפרמיירליג, הליגה האירופית נראית כמו הסיכוי הטוב ביותר שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי