שעות לפני הגמר: מאוריציו סארי נפגש עם נשיא יובנטוס

מאוריציו סארי, גונסאלו היגוואין
מאוריציו סארי, גונסאלו היגוואין | AFP

המאמן האיטלקי נועד עם אניילי שעות ספורות לפני הגמר בבאקו, מה שהוביל למבוכה גדולה בהנהלת הבלוז. הפרשה החדשה מצטרפת לדיווח נוסף בו נטש המאמן את האימון המסכם. וגם: אוהדים זועמים על האירוח

קבוצות: צ'לסי ארסנל
(גודל טקסט)
גמר הליגה האירופית ייערך הערב (רביעי) בבאקו, בירת אזרבייג'אן, ויפגיש לגמר היסטורי ראשון בין שתי קבוצות לונדוניות כאשר ארסנל תתמודד מול צ'לסי (החל מ-21:30 בשידור ישיר בספורט1), אלא שלכל אורך הימים האחרונים ההתעסקות כמעט שלא נוגעת להיבטים מקצועיים או ליריבות בין הקבוצות, אלא לכל המסביב.


מבוכה גדולה נרשמה מכיוונו של  מאוריציו סארי והנהלת צ'לסי. שעות אחדות לפני הגמר הגדול, עיתון הטוטספורט האיטלקי פרסם תמונה מהפגישה החשאית בין נשיא יובנטוס אנדראה אניילי למאמן צ'לסי מאוריציו סארי. התמונה מחזקת את הדיווחים בשבועות האחרונים כי סארי צפוי להיות המאמן הבא של הביאנקונרי אחרי שמסימיליאנו אלגרי עזב את הקבוצה לאחר חמש שנים.




הדיווח מתווסף לפרשה נוספת סביב סארי באימון המסכם של הקבוצה. כזכור, אתמול נצפה מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי נוטש בזעם את האימון המסכם של קבוצתו ותחילה דווח כי הסיבה היא עימות בין הבלם דויד לואיז לחלוץ גונסאלו היגוואין, אלא שדובר צ'לסי הבהיר כי הסיבה לכך הייתה שאנשי התקשורת ובייחוד הצלמים הורשו לצלם את האימון ולא נאלצו לעזוב את כר הדשא. סארי השליך את כובעו על הדשא ובעט בחפצים בדרכו החוצה, אבל ייתכן שהסיבה לכך היא שתכניותיו השתנו במפתיע.


לפי "הטיימס", לואיז והיגוואין אכן התעמתו קלות, אלא שבמקביל התבשר סארי על כך שמצלמות אופ"א והתקשורת יפעלו כרגיל במהלך השעה של צ'לסי על כר הדשא והדבר עורר את זעמו בלשון המעטה, מכיוון שהדבר לא אפשר לו לבצע תרגול טקטי ולעבוד על כדורים נייחים כפי שתיכנן. בדרך כלל נהוג שרבע השעה הראשונה מצולמת ולאחר מכן אנשי התקשורת עוזבים את המקום, אולם הבלוז עודכנו כי כל שעה האימון שלהם תצולם. לא מן הנמנע כי בשל כך צ'לסי תערוך הבוקר אימון שבו ישים סארי את הדגשים הטקטיים, כפי שקיווה לעשות אתמול.


Tempers fraying in the Chelsea camp?

Higuain and Luiz come together in training and Maurizio Sarri is furious! pic.twitter.com/obSZ51KGGd

— Football on BT Sport (@btsportfootball) May 28, 2019


כידוע ישנן טענות רבות נגד הגמר בבאקו עד כה, כשהאירוע החמור מכל היה שארסנל נאלצה להודיע כי תגיע למשחק ללא הקשר הנריק מחיטריאן, אך גם בכל הקשור להגעת אוהדים ואווירה סביב המשחק ידוע כי אלפי כרטיסים נותרו, למעשה עד רגע זה לא נמכרו כל הכרטיסים למשחק, וגם דיווחי האוהדים האנגלים שהגיעו לעיר לא נעימים כלל.


אוהדים רבים של צ'לסי, ארסנל ואפילו תיירים שניצלו את זמינות הכרטיסים כדי לצפות בגמר אירופי בין שתי קבוצות בכירות, התלוננו על האירוח. לטענת רבים מהם, כשהגיעו לבתי המלון הם גילו שההזמנה שלהם בוטלה ובשל כך הם נאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר, היו מי שאמנם זכו לקבל חדר במלון, אבל החדרים לטענתם היו מוזנחים, מטונפים ורחוקים מלהזכיר את החדרים שנראו בתמונות בעת ההזמנה. וכמו בישראל, עיקר התלונות היו נגד נהגי מוניות שהקפיצו את המחירים במאות אחוזים.


pic.twitter.com/7gl3oFxUEu

— Jordan Gould (@TheJordanGould) May 28, 2019


Something for fans of both clubs on arrival at Baku airport. Small piece of advice for anyone yet to arrive: haggle over the taxis. They've gone up quite a bit since October. pic.twitter.com/bkDn8RABJE

— James Olley (@JamesOlley) May 27, 2019


לא רק תושבי העיר לא מקבלים את פני האורחים בכבוד, אלא גם כמובן אוהדי הקבוצה היריבה. דיווחים באזרבייג'אן מספרים על מהומות בין מחנות האוהדים ברחבי באקו, כשלפחות שני בני אדם נפצעו. תגרה שהחלה בפאב הובילה להתערבות משטרתית, כשאחד הנצים דימם בפניו וטופל במקום ואילו השני ספג פגיעה בראשו והובהל לבית החולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי