אמרי: "ארסנל הוא עדיין אחד המועדונים הגדולים בעולם"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Gettyimages

למרות ההפסד בגמר הליגה האירופית ואיבוד הכרטיס לליגת האלופות, מאמן התותחנים התעקש: "עשינו ככל שביכולנו. בעונה הבאה נמשיך עם הקבוצה שיש כיום". אוזיל קיבל ציון מביש, האוהדים קראו לו לעזוב

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי שסיימו במקום החמישי בלבד בפרמייר ליג התותחנים היו צריכים לזכות בליגה האירופית כדי להבטיח מקום בחבורת הצמרת, אך הם הובסו 4:1 על ידי צ'לסי ונותרו מחוץ למפעל היוקרתי.


העיתונים באנגליה לא חיכו הרבה כדי להספיד את העונה של המועדון הלונדוני: "ארסנל החטיאו את ההזדמנות שלהם", נכתב ב"סקאי", "צ'לסי מחצה אותם. אונאי הוכיח שהוא לא ראוי לקרדיט שהוא מקבל וספק אם הוא מסוגל להנהיג את הקבוצה בעונה הבאה".


"מירור" חילק ציונים מאכזבים לתותחנים. היחיד שקיבל ציון מעל 5 היה אלכס איוובי, שעלה מהספסל וכבש את השער היחיד לזכות הקבוצה שלו. פטר צ'ך קיבל ציון 5 שאמנם היה גבוה יחסית לחבריו אבל לצידו הופיע המשפט: "סוף סיוטי לקריירה שלו". קוסיילני ואוזיל היו המאכזבים הגדולים ביותר, כשכל אחד מהם קיבל 3. על הראשון נכתב "איטי בכל פרמטר".


אוזיל בסיום. האוהדים דורשים את עזיבתו (Gettyimages)
אוזיל בסיום. האוהדים דורשים את עזיבתו (Gettyimages)


למרות ההפסד, אונאי אמרי התעקש בסיום המשחק שהוא לא היה עושה שום דבר אחרת. "אני גאה בעבודה שלנו", אמר המאמן הספרדי, "אני חושב שהשחקנים שלנו עשו כל מה שהם יכולים בניסיון להשיג את המטרה. סימנו כיעד את הכרטיס לליגת האלופות וידענו שזה הולך להיות קשה. בפרמייר ליג היינו קרובים יותר להשיג את זה".


"הדרך השנייה היתה הליגה האירופית, ועשינו כמיטב יכולתנו. בכרות לצ'לסי, הם היו טובים יותר מאיתנו".


אמרי התייחס גם להשפעה של אובדן הכרטיס לצ'מפיונס על העונה הבאה: "הרבה שחקנים רוצים לשחק כאן. אנחנו עדיין אחד המועדונים הגדולים בעולם, אני לא יודע לגבי פרטים ספציפיים אבל אנחנו ממשיכים כפי שעשינו כל השנים".


אמרי.
אמרי. "ממשיכים כפי שעשינו כל השנים" (Gettyimages)


איזה רכש יביא: "זה לא הזמן לדבר על זה. אנחנו ננתח, נדבר עם השחקנים שיש לנו ונחליט מה הכי טוב עבור המועדון. התוכנית היא להמשיך עם הקבוצה שיש לנו היום ולהשתפר, אולי כמה שחקנים יעזבו".


אוהדי ארסנל, בינתיים, זועמים על הקבוצה שלהם. בטוויטר הולכות וגוברות הקריאות להיפטר מאוזיל: "חייב לעזוב במהירות". חלק מהדרישות ביקשו גם משני הכוכבים העיקריים של הקבוצה בעונה החולפת, פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט, לעזוב גם כן.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי