ריאל מדריד ביקשה לשחק מחוץ לביתה ב-3 מחזורי הפתיחה

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | Gettyimages

השיפוצים בסנטיאגו ברנבאו צפויים להסתיים רק במהלך חודש ספטמבר והבלאנקוס מקווים להתארח במשחקים הראשונים של עונת 2019/20 ב"לה ליגה", בקשה שעל סמך תקדים מלפני שנתיים צפויה להתקבל

(גודל טקסט)
לא רק אצטדיון בלומפילד מהווה בעיה בפתיחת עונת 2019/20: גם בליגה הספרדית, מהגדולות בעולם, צפויה בעיה במחזורים הראשונים של העונה. לפי דיווח ב"אס", ריאל מדריד ביקשה מהנהלת הליגה לאפשר לה להתארח בכל שלושת המחזורים הראשונה של העונה, בתקווה שהיא תוכל לארח בסנטיאגו ברנבאו שעובר שיפוץ החל מהמחזור הרביעי.


האצטדיון של הבלאנקוס עובר מסכת שיפוצים בשבועות האחרונים, מאז סיום העונה הרעה שעברה על הקבוצה, אלא שעל פי ההערכות הוא יעמוד לרשות הקבוצה רק במהלך חודש ספטמבר ועל כן ריאל מבקשת שלא למצוא את עצמה מחפשת אצטדיון חלופי בפתיחת העונה, אלא פשוט לארח משחקים רק מהמחזור הרביעי ואילך.


לפני כשנתיים נהגה באופן דומה אתלטיקו מדריד, כאשר הוונדה מטרופוליטנו נחנך באיחור קל, ועל כן ההערכה היא שראשי הליגה יאשרו לריאל מדריד לפתוח את העונה בשלושה משחקי חוץ. יש לציין שב-4.7, ביום חמישי הקרוב, יתפרסם לוח המשחקים לעונה ואז תתבשר ריאל מדריד אם בקשתה התקבלה.


Real Madrid have asked La Liga to play the first 3 league matches outside the Bernabéu as work is ongoing for the new Bernabéu. It is expected that La Liga grant Real Madrid its request as they did Atlético two years ago. [marca] pic.twitter.com/pFwIokMBIk

— SB (@Realmadridplace) June 30, 2019



הזאר בסנטיאגו ברנבאו. ישוב רק בספטמבר? (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי