מאיר צפוי לפתוח בשמאל, ווילדסחוט ורוקאביצה לא אמורים לשחק

רז מאיר
רז מאיר | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה מסיימת את הכנותיה למשחק בסיבוב המוקדמות הראשון נגד מורה (חמישי, 19:45 בספורט3). בלבול צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, שחקני ההתקפה שרק החלו להתאמן כנראה לא ייכללו בסגל. צפי ל-14,000 אוהדים

(גודל טקסט)

לאחר שלוש שנים מבלי שזכתה להשתתף בשלבי המוקדמות באירופה, תתחיל מחר (חמישי, החל מ-19:45 בספורט3) מכבי חיפה מסע מחודש כאשר תשחק בסמי עופר במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית מול מורה הסלובנית.

במכבי חיפה מבינים כי לפחות על הנייר הם פייבוריטים לעלות לשלב הבא וזאת למרות שהסגל עדיין לא הושלם, אך בכל זאת המאמן מרקו בלבול העביר מסר ברור לשחקנים כי אסור לזלזל ביריבה. המאמן ערך מספר אסיפות, בהן שוחח בעיקר על הפיזיות של הסלובנים וביקש מהשחקנים להיזהר במצבים הנייחים. מבחינת ה-11 שיפתחו, נראה כי בלבול ימשיך עם הרכב דומה לזה שעלה בשני משחקי האימון במחנה.

המשמעות היא שבמרכז ההגנה יפתחו עופרי ארד, עאיד חבשי ורמי גרשון שזוכה להזדמנות מחודשת בהרכב של הירוקים. ההתלבטות של בלבול היא בעמדת המגן השמאלי, שם נראה כי רז מאיר יפתח על חשבונו של סאן מנחם. בקישור ילבש יובל אשכנזי לראשונה חולצה ירוקה ויפתח לצדם של נטע לביא ומקסים פלקושצ'נקו ובחוד יפתחו ירדן שועה ודולב חזיזה. ההולנדי יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה לא צפויים להיות בסגל לאחר שחתמו רק בסוף השבוע ובקבוצה לא רוצים לסכנם הערב תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים אליה יגיעו המאמן מרקו בלבול והקפטן נטע לביא.


ארד וגרשון. צפויים לפתוח במרכז ההגנה נגד מורה (לירון מולדובן)

ההתרגשות לקראת המשחק מורגשת בעיקר בקרב האוהדים, כאשר ההערכה היא כי 14 אלף אוהדים יגיעו מחר לאצטדיון. "הקהל היה רעב למשחקים באירופה והוא קיבל זאת. נקווה שהשחקנים ייעשו את העבודה", אמרו בחיפה.

בנושא אחר, הירוקים רוצים להמשיך בבניית הסגל ואתמול העבירו הצעה רשמית משודרגת לקשר ג'ורג' מנדז'ק. לאחר שסיים את דרכו באליפות אפריקה עם נבחרת קמרון, הקשר בימים אלה נח לאחר עונה ארוכה ובכרמל מקווים שדברים יבשילו לחתימה איתו עד תחילת השבוע הבא, כך שיוכל להצטרף במהרה לאימונים. כפי שפרסמנו לראשונה, הקשר דרש חוזה לשנתיים והירוקים אף נענו להצעה וכעת מנסים לסגור את הפערים הכספיים בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי