בכר: "יש חיבור ואנרגיות טובות, צריך להביא את זה למשחק"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק נגד לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית (מחר 18:20, ספורט1): "הם ניצחו את אנרתוזיס, הם לא באים לעשות חיים קלים". בן ביטון: "הרגשה טובה, קיבלתי את סרט הקפטן רק בהשאלה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי ב-18:20, שידור ישיר בספורט1) נגד לאצ'י האלבנית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. המאמן ברק בכר סיפר: "עשינו מחנה אימונים מוצלח, הגיעו הרבה חבר'ה צעירים וחדשים ועבדנו מאוד מאוד קשה כדי לחבר אותם, אני שמח שהם נתנו מעצמם בכיוון הזה. אנחנו רוצים להביא את העבודה הקשה ואת החיבור הזה גם למשחק מחר".

התובנות לקראת המשחק: יש הרבה תובנות מהאימונים, מקצועיות ולא מקצועיות, בסופו של דבר זה משחק רשמי ראשון, אנחנו צריכים להבין את המשמעות של המשחק ולדעת שאנחנו משחקים נגד קבוצה שבשנה שעברה הדיחה את אנתורזיס שהיתה אז של רוני לוי ככה שהיא לא באה לעשות לנו חיים קלים. צריכים לבוא מוכנים ולעשות תוצאה טובה".

מחנה האימונים הקצר הספיק: "תמיד אפשר לעשות עוד ותמיד צריך עוד זמן כדי לחבר את הקבוצה, אבל ביחס לזמן הקצר שעבדנו אני מרגיש קודם כל את הרצון והמחויבות של השחקנים, להיות ביחד ולהצליח ולהחזיר את האנרגיות שהיו חסרות. מהבחינה הזאת אני מרגיש שיש אנרגיות טובות, צריך להביא את זה למשחק מחר".

מחנה האימונים.
מחנה האימונים. "נוצר פה חיבור טוב בין החדשים לוותיקים" (הפועל באר שבע" (אודי ציטיאט)

החדשים השתלבו היטב: "השחקנים החדשים מאוד רצו להיות פה וזה דבר חשוב. הם מעריכים כל רגע שהם נמצאים במועדון הזה. יחד עם החבר'ה הוותיקים נוצר פה חיבור טוב, אבל החוכמה בסופו של דבר תהיה להביא את זה גם למשחק וגם לתוצאות ואני בטוח שזה יקרה".

על הקפטן החדש בן ביטון: "בן מתחיל עונה שביעית במועדון, הוא עשה התקדמות אדירה גם מקצועית. מעבר לזה הוא לא סתם נבחר להיות קפטן, כי יש לו השפעה אדירה על השחקנים. הרבה פעמים הוא בא לקראתם וגם כשהוא לא היה קפטן, אם היו בעיות הוא בא להנהלה ולצוות המקצועי כדי לדבר על הבעיות האלה, זה משהו שאני מאוד הערכתי והוא נבחר בזכות".

ביטון עצמו אמר על קבלת הסרט: "הרגשה טובה, מרגשת. כיף לפתוח עונה ככה. בהזדמנות זו אני אגיד שזה היה בנסיבות לא משמחות, אני מאחל למאור שהוא חבר טוב שלי וחסר לנו החלמה מהירה, הסרט נלקח בהשאלה ובעזרת ה' נחזיר לו אותו".

ביטון עם ג'ימי מרין.
ביטון עם ג'ימי מרין. "מאימון לאימון אנחנו מתחברים" (אודי ציטיאט)

חיבר את החדשים בתור ותיק: "כבר עונה שביעית, אבל מי סופר. כיף להתחיל כל עונה חדשה כאילו זו הראשונה, הגיעו הרבה שחקנים חדשים והמטרה היא להתחבר גם מקצועית וגם חברתית וזה מה שקורה. מיום ליום ומאימון לאימון אנחנו מתחברים וזה נראה יותר טוב, ואני מקווה שככבר מחר נראה את זה על הדשא כדי להוציא תוצאה טובה".

ההכנות למשחק: "משחק רשמי ראשון, תמיד באים במוכנות גבוהה, זה מרגש. באים בדריכות, זה מגרש קשה עם תנאים לא קלים נגד קבוצה טובה. באים בשיא המוכנות להשיג תוצאה טובה ולחזור לטרנר להכריע את ההתמודדות".

רמזי ספורי נותר בארץ בשל דלקת בגרון, ובמקומו צפוי לפתוח ניב זריהן. יחד איתו ישחק גם ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק שהציג יכולת טובה במחנה האימונים בפולין וכן בן שהר, מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת. גם נאור סבג מועמד לפתוח במרכז הקישור. ההתלבטות של ברק בכר נמצאת בעמדת המגן השמאלי, והמאמן עדיין לא החליט האם לפתוח עם אורן ביטון או שון גולדברג שהצטרף הקיץ לקבוצה.

ליאורה פלג, סגנית שגריר ישראל באלבניה, ביקרה היום את הפועל באר שבע לפני היציאה לאימון המסכם ואמרה: "זה כיף אדיר לפגוש פה ישראלים ובמיוחד אתכם. האלבנים משוגעים על כדורגל. הם אוהדים מהבטן ויש להם אהבה גדולה למשחק. אני כל כך שמחה שאתם פה ומאחלת לכם הצלחה מחר".


ליאורה פלג עם שחקני הפועל באר שבע באלבניה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי