דוס סנטוס יפתח במקום חבשי בהגנה, חזיזה יחזור להרכב

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | אודי ציטיאט

הבלם ימלא את מקומו של איעד חבשי המורחק. בלבול ערך אסיפה ואמר לשחקנים: "אנחנו מכבי חיפה וזה אומר שלא מוותרים לעולם". החלטת פיפ"א בנושא ג'ורג' מנדז'ק צפויה להתקבל ביומיים הקרובים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הגומלין מול שטרסבורג ביום חמישי (שידור ישיר בספורט4 החל מ-19:45). הירוקים מאמינים בסיכוי שלהם לעבור לשלב הבא ועל מנת להחדיר מוטיבציה בשחקניו, מרקו בלבול ערך אסיפה באימון האחרון שבה אמר: "אנחנו מכבי חיפה וזה אומר שלא מוותרים לעולם. כל עוד יש לנו סיכוי, נילחם".

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן יבצע מספר שינויים, אך יישאר נאמן לשיטה שבה הוא משחק מתחילת העונה, הכוללת שלושה בלמים. אליסון דוס סנטוס יפתח במרכז ההגנה במקומו של איעד חבשי המורחק, לצדם של עופרי ארד ורמי גרשון. המאמן טרם החליט לגבי זהות המגן השמאלי, אך נראה כי העדיפות תהיה לסאן מנחם בגלל האיכויות הגבוהות שלו בהתקפה והרצון של הירוקים ללחוץ כבר מהדקות הראשונות.

גם דולב חזיזה צפוי לחזור להרכב, על חשבונו של כובש השער בצרפת מקסים פלקושצ'נקו. בחלק הקדמי, עושה רושם שירדן שועה יפתח וישנה ההתלבטות בין ניקיטה רוקאביצה לבין מוחמד עוואד, כאשר בלבול רוצה להשאיר לעצמו כלים התקפיים על הספסל בכדי להעלות אותם במידת הצורך.

משתוקק לחזור למכבי חיפה. ג'ורג' מנדז'ק. (מאור אלקסלסי)
משתוקק לחזור למכבי חיפה. ג'ורג' מנדז'ק. (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, החלטת פיפ"א בנוגע להתרת חוזהו של ג'ורג' מנדז'ק מספרטה פראג צפויה להיות ביומיים הקרובים, זאת לאחר שהצ'כים קיבלו ארכה לבקשתם, מתוך רצון להגיע להסדר עם השחקן. הקמרוני עצמו עצמו, שנכח במשחק של חיפה בשבוע שעבר, שוחח עם הנשיא יענקל'ה שחר והביע שוב בפניו את הרצון להישאר בכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי