בכר: "אנחנו אף פעם לא חוששים, אבל נצטרך להיות דרוכים"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הפועל ב"ש ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת הגומלין נגד קייראט (חמישי, 17:25 בספורט1): "לא מסתירים שום דבר", טען המאמן כשנשאל אם הוא נערך למרגלים קזחים באימון. שון גולדברג על הצטרפותו: "מרגיש בבית"

(גודל טקסט)

אחרי מסע מפרך מישראל לקזחסטן שהחל כבר ביום שני, הפועל באר שבע מסיימת הערב את הכנותיה לקראת משחק הגומלין מול קייראט, אותה ניצחה 0:2 במפגש הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית (חמישי, 17:25, ישיר בספורט1). 

כבר אתמול ערכה ב"ש אימון ראשון באקדמיה של קייראט, אבל הערב ייערך האימון המסכם באצטדיון בו תיערך ההתמודדות. בכר טרם תרגל את ההרכב שיפתח בניסיון לשמור על ה-0:2 מטרנר, מחשש למרגלים שיצפו בהכנות, אך הנטייה היא להמשיך בהתקפה עם נייג'ל האסלביינק, אם כי גם האפשרות להשיב להרכב על חשבון ההולנד את בן שהר קיימת. באשר לרמזי ספורי שבסוף השבוע עוד היה בספק, הקשר ערך אתמול אימון מלא וצפוי לפתוח גם מחר. בכר הזהיר את שחקניו מספיגה, כשעל פי ההערכות המקומיים יעלו בהרכב התקפי ביותר.

עוד לפני האימון המסכם, ברק בכר והמגן שון גולדברג שוחחו עם התקשורת הקזחית במסיבת העיתונאים המסורתית: "אנחנו בהחלט דרוכים. נפגוש קבוצה מאוד התקפית, מאוד מאומנת שנמצאת בכושר טוב ונצטרך לעשות את הדברים כמו במשחק הראשון – אפילו בצורה יותר טובה כי מחר יהיה יותר קשה. גם במשחק הראשון הם הגיעו למצבים", אמר תחילה המאמן.


המסע לקזחסטן והחשש ממרגלים באימון: "אנחנו לכל משחק באים מוכנים ומחכה לנו מפגש מול קבוצה ביתית, נצטרך להיות דרוכים. קייראט באמצע הליגה שלה וגם בישראל מאוד חם, אז אין תירוצים לא לנו ולא להם. התאמנו פה גם אתמול ואנחנו רוצים להודות להם על האירוח. אנחנו לא מסתירים מהם שום דבר. חוששים אנחנו אף פעם לא".


"אין תירוצים". ברק בכר (דני מרון)

התוכנית שלו למפגש: "הכל תלוי באיך המשחק יתפתח ובתוצאה. ננסה לעשות דברים בדומה למשחק הראשון ולתקן את מה שלא היה טוב. נרצה לעשות משחק הגנה טוב ובצד השני גם לתקוף ולהבקיע שערים".


אם הם התאמנו על פנדלים:
"אני לא מתעסק באם, אלא ב-90 הדקות שמחכות לנו במטרה לעבור שלב".



שון גולדברג
ישב לצד בכר ונשאל על התקפת קייראט: "אפשר היה לראות שיש להם התקפה מצוינת ושחקנים מאוד איכותיים. אין להם שחקן אחד מעל כולם והרגשנו את זה במשחק הקודם. אין לי שם ספציפי, אבל רואים שמדובר בקבוצה טובה שרצה במהלך העונה ואנחנו נעשה את המירב".


על הצטרפותו לב"ש הקיץ:
"אני ממש מרגיש בבית. הייתה קבלת פנים חמה ואני נהנה במועדון מכל רגע. אני רוצה גם לציין את האוהדים שכבר מהמשחקים באירופה, עוד לפני שהתחילה הליגה, נותנים לנו כוח. אני מחכה כבר להמשך ומאוד מבסוט כאן".

גולדברג. "קבוצה מצוינת עם שחקן מאוד איכותיים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי