מכבי ת"א לא תהיה מדורגת בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית

ז'איר אמאדור, דור פרץ
ז'איר אמאדור, דור פרץ | דני מרון

הקבוצה של איביץ' עוד צריכה לעבור את סודובה בשביל להיות בסיבוב הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים, אבל גם אם תעבור את אלופת ליטא היא צפויה לקבל הגרלה קשה. בין האפשרויות, כנראה: פאוק, אסטנה וקלוז'

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין כואבת את ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי קלוז', אבל הערב (חמישי), שבוע לפני שתארח את סודובה הליטאית למפגש ראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (חמישי הבא, החל מ-20:15 בספורט4), היא התבשרה כי גם בליגה האירופית לא צפויים לה חיים קלים.

אם תעבור את אלופת ליטא ותעפיל לסיבוב הפלייאוף, משמע הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים, מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת. השיטה השנה השתנתה במעט ובסיבוב האחרון יהיו שש קבוצות מדורגות, כל המודחות בסיבוב המוקדמות השלישי במסלול האלופות של ליגת האלופות, ובנוסף אליהן שתי הקבוצות עם הניקוד הגבוה ביותר מבין המודחות בסיבובי המוקדמות של ליגת האלופות. 

מכבי תל אביב ספגה מכה בכל הנוגע לסיכוייה להיות מדורגת כבר אתמול כאשר באטה בוריסוב הודחה במפתיע על ידי רוזנבורג, מכיוון שאם באטה הייתה עוברת היא הייתה הופכת למדורגת אוטומטית בסיבוב הרביעי אם הייתה נופלת אליו, אך כאמור היא הודחה ומכיוון שלה ניקוד גבוה מאשר למכבי ת"א, היא מעליה ברשימת המדורגות מבין אלו שהודחו כבר בסיבוב השני. הערב נקבע סופית שמכבי ת"א לא תהיה מדורגת, אחרי שאסטנה שוב התקשתה נגד סנטה קולומה מאנדורה, אבל אחרי ה-0:0 בשבוע שעבר ניצחה בביתה 1:4 וקבעה שהחבורה של ולדימיר איביץ' לא תוכל להיות בין המדורגות.

המשמעות היא, אם וכאשר תעלה מכבי ת"א כאמור, שיריבותיה האפשריות הן המפסידות בסיבוב המוקדמות השלישי באלופות: סלטיק או קלוז', אפואל ניקוסיה או קרבאח, פאוק או אייאקס, דינמו זאגרב או פרנצווארוש, הכוכב האדום בלגרד או קופנהאגן, מאריבור או רוזנבורג, באטה או סרייבו ואסטנה או ואלטה. הגרלת הסיבוב הרביעי תיערך ביום שני הקרוב בשעה 14:30 ותועבר בשידור ישיר בספורט1. כמובן שבהגרלה ביום שני תשתתף גם הפועל באר שבע שחלפה הערב על פני קייראט.


לא יהיו מדורגים בפלייאוף האירופית, אם יעפילו. שחקני מכבי ת"א (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי