יש צמצום: וואקמה עשוי לפגוש את ב"ש, אייאקס לא תגיע לארץ

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

עוד לפני שיעלו מכבי ת"א, הפועל ב"ש ובני יהודה למשחקי סיבוב המוקדמות ה-3, פורסמו היריבות האפשריות בפלייאוף - אם יעפילו. הצהובים שוב עשויים לפגוש את קלוז', בכר ושחקניו גם יכולים לקבל את בן חיים ופראג

(גודל טקסט)

ביום שני בשעה 14:30 שעון ישראל (שידור ישיר בספורט1) תיערך הגרלת שלב הפלייאוף בליגה האירופית, הסיבוב הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים בו ייקחו חלק שלוש נציגות ישראליות: מכבי תל אביב שירדה מליגת האלופות, הפועל באר שבע ובני יהודה תל אביב. המשותף לכולן: שלושתן לא יהיו מדורגות ושלושתן יצטרכו לעבור את הסיבוב השלישי כדי לקחת חלק ב-180 הדקות האחרונות לפני ההעפלה למפעל השני בחשיבותו ביבשת.

באשר למכבי ת"א שנשרה ממוקדמות ליגת האלופות ועליה עוד לעבור קודם לכן את סודובה הליטאית, הצמצום לו זכתה מכבי תל אביב נחשב לנוח באופן יחסית. ולדימיר איביץ' ושחקניו נמנעו מהמפסידה במפגש בין פאוק סלוניקי לאייאקס אמסטרדם וכן מקבוצות שצפויות להעפיל לסיבוב האחרון וביניהן אסטנה, באטה בוריסוב ומודחות נוספות מהאלופות כמו קרבאח/אפואל ניקוסיה או מאריבור/רוזנבורג, אולם כן תוכל לקבל פעם נוספת את קלוז' הרומנית, אם זו תודח על ידי סלטיק בסיבוב השלישי באלופות וכן את המפסידה במפגש בין דינמו זאגרב לפרנצווארוש והמפסידה במפגש בין קופנהאגן לכוכב האדום בלגרד. יריבה נוספת תהיה אחת מהקבוצות הלא מדורגות, ביניהן ניתן למצוא את שריף טירספול המולדבית.

בכל הנוגע להפועל באר שבע, שעוד צריכה לעבור את נורשפינג השבדית, היא תוכל לקבל את אחת מארבע היריבות הבאות: המנצחת בין ספרטה פראג לטרבזונספור הטורקית, קבוצתו של טוני וואקמה, פיינורד או דינמו טביליסי, א.א.ק לרנקה או גנט ולוצרן או אספניול.

ומה בנוגע לבני יהודה? אם תגבור על נפטצ'י באקו, יריבתה תיהיה אחת הבאות: המנצחת בין אנטוורפן וליאור רפאלוב לויקטוריה פלזן, ברונדבי או בראגה, ואדוז או איינטרכט פרנקפורט, מאלמו או ז'רינסקי והמנצחת בין פרטיזן בלגרד למלאטייספור.

המשחקים ייערכו ב-22.8 וב-29.8, כאשר הקבוצה שתצא ראשונה בהגרלה היא תהיה מארחת המשחק הראשון. כאמור כבר ביום חמישי הקרוב ייצא לדרך סיבוב המוקדמות השלישי ומשחקי הגומלין שבוע לאחר מכן.



בלקמן. שוב יפגוש את קלוז'? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי