"דן גלזר מחבר בין ההגנה להתקפה של מכבי תל אביב"

דן גלזר
דן גלזר | אודי ציטיאט

לקראת משחקה ביום חמישי בנתניה מול אלופת ישראל (20:30, שידור ישיר בספורט4), הגיע ארצה נציג היריבה, אלופת ליטא, שאמר: "החום עלול להיות מכשול" והחמיא לקהל הצהוב: "לא הפסיק לתמוך בקבוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש ביום חמישי בנתניה (20:30, שידור ישיר בספורט4) את אלופת ליטא סודובה, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. היריבה שלחה ארצה את עוזר המאמן שלה, איבינס צ'רניאוסקאס, שצפה בתיקו 2:2 של אלופת ישראל נגד קלוז' וחזר לארצו מלא רשמים.

לתקשורת בליטא הוא סיפר: "קודם כל, בישראל חם מאוד ונצטרך לדעת להתמודד גם עם זה, כי זה עלול להיות מכשול לא קל. בנוסף, למכבי יש קהל חם מאוד שלא מפסיק לתמוך בקבוצה. האוהדים דוחפים את קבוצתם כבר משלב החימום וניכר על פני השחקנים שזה עוזר להם", סיפר עוזר המאמן.

אשר לקבוצה עצמה אמר: "מכבי תל אביב חזקה מאוד. היא  מניעה כדור בסבלנות עם מסירות קצרות בעיקר וממעטת לשחק על כדורים ארוכים. השחקנים שלה טכניים ומרבים לנוע ללא כדור. כל המשחק שלהם בנוי על הקשר האחורי דן גלזר, שמחבר בין ההגנה להתקפה".

עוזר המאמן התרשם גם מניק בלקמן, כובש השער הראשון מול קלוז': "הוא שחקן מסוכן, מהיר וטכני. הוא מרבה להחזיק בכדור. גם החלוץ איתי שכטר הרשים את עוזר המאמן הליטאי: "הוא שחקן טכני ומהיר", אמר צ'רניאוסקאס.


דן גלזר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי