בכר עשוי לפתוח מול נורשפינג במערך של שלושה בלמים

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע שוקל לפתוח עם קבהא וביטון במרכז ההגנה אם ויטור לא יתאושש מזעזוע המוח, גם בהתקפה קיימת התלבטות בין האסלביינק לאחד מבין קאריו או שהר. הקבוצה תצא היום מאמסטרדם לשבדיה בטיסות נפרדות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה אתמול (שני) בשעות הערב באמסטרדם ולאחר שהעבירה את הלילה במלון בשדה התעופה סכיפהול, אנשי הקבוצה יתפצלו היום לשתי טיסות בדרך ליעד הסופי, העיר נורשפינג בשבדיה, בה יערך המשחק ביום חמישי הקרוב במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית.

בשעות הערב תערוך באר שבע אימון ראשון על אדמת שבדיה, כאשר בקבוצה עוקבים אחר מצבו הרפואי של הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ומתאושש מזעזוע המוח שספג במהלך המשחק מול קייראט ביום חמישי האחרון. למרות חסרונו של ויטור, המאמן ברק בכר עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים שיכלול מלבד לואי טאהא גם את עמית ביטון, שגילה יכולת טובה במשחק הגומלין מול קייראט לאחר שנכנס כמחליף במקומו של הפורטוגלי, וכן את הקשר מרואן קבהא, שבמהלך המשחק יכול לנוע בין ההגנה לחוליית הקישור, בהתאם להתפתחות המשחק.

מערך שלושת הבלמים נלקח בחשבון זאת בשל העובדה כי על פי דו"ח הסקאוטינג של באר שבע, נורשפינג נחשבת לקבוצה חזקה פיזית ובפורמט של שלושה בלמים יהיה קל יותר להגנת באר שבע להתמודד עם הגבהות לרחבה ומצבים נייחם.


בכר וקבהא. הקשר עשוי לנוע בין עמדות (לירון מולדובן)

בנוסף, בכר מתלבט גם באשר לחלק הקדמי, כאשר ההולנדי, נייג'ל האסלביינק שפתח בהרכב בשני משחקיה האחרונים של באר שבע באירופה, עשוי לאבד את מקומו לספרדי חוסה אנחל קאריו או לבן שהר, שנחשבים לשחקנים יותר פיזיים מההולנדי.

במקביל, בבאר שבע עוקבים מקרוב אחר העימות שפרץ בין בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני להנהלת הקבוצה. אם באר שבע תעפיל לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית, סיבוב הפלייאוף האחרון לפני שתב הבתים, היא עשויה לשלם את סעיף השחרור של דגני בגובה 400 אלף דולרים.

בכל הנוגע לדור אלו, אם האחרון יסכם את תנאיו בבני יהודה, בבאר שבע ישאילו את השחקן ללא תמורה עד לסיום העונה ואף ישתתפו בחלק קטן משכרו בבני יהודה, בהשוואה לגובה החוזה שהוא מחזיק בבאר שבע, זאת כדי לא לטרפד את מעברו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי