בכר: "דשא סינטטי? המשטח ברמה גבוהה והמטרה היא לנצח"

ברק בכר
ברק בכר | זאב דיקמן

מאמן הפועל באר שבע לא הנמיך ציפיות לקראת המשחק בשבדיה נגד נורשפינג במוקדמות הליגה האירופית (חמישי ב-20:55, ספורט1): "נצטרך להתרגל למגרש כמה שיותר מהר". על היריבה: "הם קבוצה ורואים את זה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (חמישי ב-20:55, ספורט1) בשבדיה נגד נורשפינג, שיהיה הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. במסיבת העיתונאים, לפני האימון המסכם, הבהיר המאמן ברק בכר: "דשא סינטטי? אין תירוצים. נעשה הכל בשביל להבקיע שער חוץ ולנצח".

על ההכנות לקראת המשחר אמר בכר: "היה לנו פחות משבוע להתכונן למשחק. זו קבוצה מאוד טובה שנמצאת בכושר טוב בשיא הליגה שלהם בתקופה טובה עם תוצאות טובות. זו קבוצה מאוד ביתית. אנחנו מתכוננים להכל. גם לשיטת המשחק שלהם וגם לתנאים פה ואנחנו נשתדל לעשות הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. אנחנו צריכים לעשות את מה שתרגלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד מאומנת ונצטרך לנטרל אותם בצדדים החזקים שלהם. וכמובן לנצל את החולשות שלהם מפני שלכל קבוצה יש דברים חזקים ודברים חלשים".

באשר ליריבה הוסיף בכר: "רואים שהם קבוצה מאוד מתורגלת ומאומנת. כל אחד שם מכיר טוב מאוד את השני ולכן נצטרך להיות במיטבנו כדי לעשות הגנה טובה וכמובן גם לצאת כמו שצריך להתקפות. בניגוד למה שעשינו נגד קייראט. נצטרך לשפר את הדברים האלה. כדי לעשות תוצאה טובה וגם להבקיע".

בנוגע לכך שהמשחק ייערך על דשא סינטטי, אמר בכר: "אנחנו לא אוהבים להשתמש בתירוצים. התאמנו שלושה אימונים במגרש סינטטי. בסך הכל הדשא פה מצוין וברמה גבוהה. נצטרך להתרגל מהר – אין תירוצים". ובאשר לשאלה מה תהיה מבחינתו תוצאה טובה, ענה המאמן: "תלוי איך יתפתח המשחק. אנחנו ננסה להבקיע ולעשות הכל כדי לחזור עם ניצחון". 


דרוך לקראת נורשפינג. ברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי