כהן וסאבוריט יחזרו להרכב, התלבטות בעמדת המגן הימני

אנריק סאבוריט
אנריק סאבוריט | מאור אלקסלסי

מכבי ת"א תארח את סודובה הערב (20:15, ישיר בספורט4), במטרה להשיג תוצאה טובה לגומלין: "ברמות האלו, אתה נענש על כל טעות", אמר שחקן בקבוצה. ייני ושוינפלד ייעדרו, ג'ראלדש מתחרה עם קנדיל על המקום ב-11

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, תארח הערב (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט4) את סודובה הליטאית ותנסה לייצר לעצמה מקדמה משמעותית, לקראת הגומלין שיערך בחמישי הבא בליטא. האלופה הישראלית, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות, תנסה להימנע ממבוכה נוספת כאשר הגעה לשלב הבתים, של הליגה האירופית סומנה כמטרה מרכזית, מקצועית וגם כלכלית.

"זה משחק שאסור לטעות בו, בעיקר בחלק ההגנתי", אמר שחקן בקבוצה. "בשלבים האלה מול יריבות לא פשוטות, אתה נענש מיד על כל טעות. כולם כאן מבינים את חשיבות המשחק וננסה לייצר לעצמנו מקדמה לקראת הגומלין", הוסיף השחקן.

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד קלוז', כאשר יונתן כהן ואנריק סאבוריט, מועמדים להרכב הפותח. גם המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש, נמצא בתמונת ההרכב והוא מתחרה עם מאור קנדיל, על עמדת המגן הימני.


יונתן כהן אמור לפתוח בהרכב של ולדימיר איביץ' (דני מרון)

שני שחקנים שיעמדו הערב באור הזרקורים, הם השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שטעה בשני המשחקים נגד קלוז' וינסה הערב לשמור על רשת נקייה וגם הקשר דור פרץ, שהתקשה עד כה לשחזר את היכולת הנפלאה שלו מהעונה שעברה ונראה קצת פחות טוב בצמד המשחקים נגד הרומנים.

הקפטן שרן ייני צפוי להיעדר שוב וגם החלוץ ארון שויינפלד, שנפצע בכף רגלו, אמור להישאר מחוץ לסגל. למעלה מ-8,000 כרטיסים כבר נמכרו להתמודדות וההערכה היא שבניגוד למשחק נגד קלוז', האצטדיון בנתניה לא יהיה מלא הערב.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, אנדרה ג'ראלדש (מאור קנדיל), ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אנריק סאבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, איתי שכטר (צ'יקו אופאדו), ניק בלקמן (אלירן עטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי