צ'יבוטה כבש ובישל ב-0:5 של לודוגורץ, בישול גם לרפאלוב

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | לודוגורץ, האתר הרשמי

החלוץ הישראלי כיכב כשקבוצתו דרסה את דה ניו סיינטס האירית לפני שהוחלף בדקה ה-68. דן ביטון רשם 78 דקות. קשר אנטוורפן מסר לרודריגס שכבש שער ענק בניצחון 0:1 על פלזן, ניצחונות גם לשטרסבורג ואיינדהובן

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
לא רק בני יהודה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב משחקות היום (חמישי) במוקדמות הליגה האירופית. 32 משחקים נערכים במפעל בסך הכל, ובעוד שבשלוש מהם משתתפות קבוצות ישראליות, בשניים אחרים משתתפים שחקנים ישראלים. אנטוורפן של ליאור רפאלוב גברה 0:1 על פלזן, בעוד לודוגורץ של דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה הביסה 0:5 את ד.נ.ס הוולשית. אוסטריה וינה, ללא אלון תורג'מן הפצוע, הפסידה בבית 2:1 לאפולון לימסול הקפריסאית.


אנטוורפן – פלזן 0:1
הקבוצה הבלגית חזרה העונה לאירופה אחרי 22 שנה, ורוצה להגיע רחוק במפעל. בעזרתו של הקשר הישראלי שזוכה לשבחים היא תוכל לעשות זאת, והוא עזר לה גם הערב. רפאלוב היה זה שהחל את המהלך בחצי המגרש שלו ושלח מסירה אורכה לאיבו רודריגס, שהתקדם והגיע אל מחוץ לרחבה, משם שלח פצצה לחיבורים של שוער פלזן.


רפאלוב ירד מהדשא לקול תשואות הקהל בדקה ה-87, וראה מהספסל את קבוצתו מסיימת את המשחק בניצחון. הקבוצה הצ'כית תארח את הגומלין בשבוע הבא, ואנטוורפן תקווה לא למעוד בדרך לפלייאוף. מאריפול או אלקמאר תחכה שם.




לודוגורץ – דה ניו סיינטס 0:5
הקבוצה הוולשית קיבלה כרטיס ישירות לשלב הזה, ולא נחשבת לחזקה במיוחד או בעלת ניסיון באירופה, והבולגרים לא התקשו להביס אותם. תוך 10 דקות כבש ראיין הארינגטון שער עצמי, שדי ביסס את הבדלי המעמדות על הדשא, ובדקה ה-28 התחילה ההופעה של מאוויס צ'יבוטה. החלוץ הישראלי-קונגולזי הכפיל את היתרון, ואחרי שער של ג'ודי לוקוקי (43) בישל במחצית השנייה לקלאודיו קסרו (65).


צ'יבוטה הוחלף בדקה ה-69, מה שלא הפריע ללודוגורץ לכבוש פעם נוספת הפעם מרגלי קוסמין מוצי (76), שתי דקות לפני שהצלע הישראלית הנוספת בקבוצה, דן ביטון, הוחלף גם הוא. המשחק נגמר ב-0:5 מהדהד, שהוא פחות או יותר כרטיס בטוח לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי